וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים החתימה את ג'ייסון וולס

שגיא ניר

27.1.2008 / 9:37

הפורוורד האתלטי, ששיחק בעבר בקבוצה כמו גם ברמת השרון ונהריה, חתם בקבוצה של דן שמיר. נמשכים החיפושים אחר סנטר זר

הפועל ירושלים החתימה את ג'ייסון וולס על חוזה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת.

וולס (31, 2.02 מ'), שהצטרף לקבוצה לפני שלוש שנים במהלך העונה שלאחר הזכיה ביול"ב קאפ תחת שרון דרוקר, עושה זאת שוב ויחבור לקו הקדמי של דן שמיר שכולל גם את ג'יימי ארנולד, נואל פליקס וארז מרקוביץ'. לאחר העונה ההיא, בה העמיד ב-13 משחקי ליגה ופלייאוף ממוצעים של 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, החליטו בירושלים להשאירו לעונה נוספת, אך הצטרפותו של ארקדי גאידמק, שהקפיץ את התקציב הירושלמי, גם למאמן ארז אדלשטיין להעדיף על פניו את מריו אוסטין.

וולס הוא דמות מוכרת בכדורסל הישראלי, אחרי ששיחק גם ברמת השרון ועירוני נהריה. העובדה כי מדובר בשחקן עם יכולות מוכחות היתה ככל הנראה בין השיקולים של דן שמיר, שכשל עד כה בניסיון לצרף שחקני חיזוק, והחליט "ללכת על בטוח".

את העונה הנוכחית פתח וולס בדן בוס ההולנדית, שהתמודדה מול ירושלים בבית המוקדם ביול"ב קאפ, אך שוחרר ממנה בראשית החודש. בשמונה משחקי יול"ב קאפ במדי ההולנדים העמיד מספרים של 10 נקודות ו-4.5 ריבאונדים ב-24 דקות.

וולס, בוגר מכללת אינדיאנה סטייט ששיחק גם בשבדיה, אוסטרליה, פינלנד, גרמניה, קוריאה ואיטליה, אמור לתת עומק נוסף לקבוצה, שמתכוננת לקרב החשוב בחצי גמר הגביע בשבוע הבא, מול הפועל חולון. וולס יוכל גם לשחק עם ירושלים בשלב הבא ביול"ב קאפ, שההגרלה שלו תתקיים מחר (שני) ב-14:30, בברצלונה.

במקביל לצירופו של וולס, המשחק בעמדות 3 ו-4 ומיועד לתפקיד פחות מרכזי בקבוצה, ממשיכה ירושלים לחפש סנטר ורכז זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully