וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגתי את הבן שלכם, עכשיו תפצו אותי

27.1.2008 / 8:04

איש עסקים ספרדי שמכוניתו התנגשה בבן 17 והרגה אותו, דורש מהמשפחה 29,300 דולרים עבור הנזק שנגרם לרכב שלו. "גם אני קורבן"

איש עסקים ספרדי שמכוניתו התנגשה ברוכב אופניים והרגה אותו – תובע כעת את משפחת המנוח ב-29,300 דולרים עבור הנזק שנגרם למכונית היוקרה שלו בעת התאונה. לדברי הנהג תומס דלגאדו, גופו של הרוכב אנייץ איריונדו בן ה-17 גרם לנזק של 20,500 דולרים למכונית האאודי A8 שלו. התאונה הקטלנית התרחשה באזור לה-ריוחה, בשנת 2004. לפי דו"ח המשטרה, הנער דיווש בלילה ללא כל מחזיר אור על בגדיו או על גבי האופניים, ולכן לא הואשם דלגאדו בפלילים לאחר התאונה.

מלבד סכום הנזק, מעוניין דלגאדו ב-6,000 יורו נוספים לכיסוי ההוצאות עבור שכירת רכב חלופי בזמן שהאאודי היתה בתיקון. משפחתו של הנער קיבלה 33 אלף דולרים כפיצוי מחברת הביטוח של דלגאדו, לאחר שהתגלה כי נהג מעבר למהירות המותרת ותרם בכך לתאונה. "גם אני קורבן בכל העניין", אמר דלגאדו לעיתון הספרדי "אל פאיס". "אי אפשר לפתור את הבעיה של הילד, אך אפשר לפתור את הבעיה שלי".

מקרובי המשפחה נמסר בתגובה, כי בעבר הם נהגו לרחם על דלגאדו בשל רגשות האשמה שוודאי חש בעקבות המקרה. כעת, הם אומרים, הם חשים "שאט נפש" מהעובדה שדאגתו העיקרית נתונה לכסף. "זהו הקש ששבר את גב הגמל", אמרה רוזה, אמו של הנער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully