וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת וינוגרד: לבני תפגש עם מילואימניקים

ספי קרופסקי

27.1.2008 / 7:44

3 ימים לפני פרסום דו"ח וינוגרד, חיילי המילואים יוועדו בצהריים עם שרת החוץ. "לבני יודעת למה קראה לרה"מ להתפטר"

שלושה ימים לפני פרסום הדו"ח הסופי של ועדת וינוגרד, ייפגשו היום (ראשון) שרת החוץ ציפי לבני ושר התשתיות בנימין (פואד) בן אליעזר עם נציגי מאבק המילואימניקים, הקוראים לראש הממשלה אהוד אולמרט להתפטר בעקבות ממצאי הדו"ח. יו"ר תפנית, עוזי דיין, לא צפוי להיות נוכח בפגישות. "מדובר בראש ממשלה ששיחק בפוליטיקה פנימית על גב החיילים שלנו", אמר לוואלה! חדשות גורם מטעם ארגוני המילואימניקים ערב הפגישה.

הפגישה תתקיים על רקע הפרסום בסוף השבוע, לפיו ראש הממשלה לא איפשר לשרת החוץ לפעול בערוצים מדיניים מסיבות אישיות לקראת סיום המלחמה. "אנחנו רוצים שהיא תסביר לנו מה היה שם", אמר נציג המילואימניקים. "היא יודעת למה היא קראה לו להתפטר יומיים לאחר פרסום דו"ח הביניים".

לדבריו, הפגישה עם בן אליעזר נועדה להעביר לו את המסר "שמצופה ממנו יותר". בן אליעזר ביקר במהלך עדותו בוועדת וינוגרד את התנהלות הדרגים הצבאיים והמדיניים במהלך המלחמה.

בשבוע שעבר פרסמו נציגי פורום המילואימניקים וההורים השכולים דו"ח אלטרנטיבי משלהם למלחמת לבנון השנייה. "מתוך אחריות לאומית לגורלו של עם ישראל בארץ ישראל, החלטנו אנו, שבנינו נפלו על הגנת המולדת במלחמת לבנון השנייה, לחקור את אירועי המלחמה ואת התנהלותם של מנהיגי המדינה ומפקדי הצבא במהלכה, לנסות להשכיל ולהבין כיצד הגענו למצבים בהם היינו ומי הם האחראים למצבים אלה", נכתב בדו"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully