וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטקטיקה החדשה של הילרי: פיוס עם אובמה

26.1.2008 / 0:04

ערבהבחירות המקדימות בדרום קרולינה, קלינטון מנסה להרגיע את המתיחות מול אובמה. בינתיים, הסקרים חוזים נצחון לאובמה

לקראת הבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית היום(שבת) בדרום קרולינה מתלהטות הרוחות בין שני המתמודדים המובילים במירוץ - ברק אובמה והילרי קלינטון. במוקד הויכוח בין השניים לא עומד המיתון בארצות הברית וגם לא המלחמה בעירק אלא דווקא הנשיא לשעבר ובעלה של הילרי, ביל קלינטון. לאחר שאובמה אמר כי "לפעמים איני יודע אם אני מתמודד מול ביל או מול הילרי" וקלינטון החזיר כי "אובמה הוציא עלי חוזה", מנסים הצדדים להרגיע את המתיחות.

בראיון לרשת CBS אמרה הילרי "ייתכן שקצת נגררנו לאמירות אישיות, אולם עתה אני מתכוונת להתמקד בנושאים החשובים באמת". לדבריה, "כולנו צריכים לקחת נשימה עמוקה ולזכור כי בתום ההתמודדות אנו נזדקק למפלגה דמוקרטית מאוחדת".

בינתיים, הסקרים חוזים לאובמה יתרון של 13% מול קלינטון בבחירות בדרום-קרולינה. לפי סקר של מכון "זוגבי, אובמה זוכה לתמיכה של 38%, בעוד שקלינטון מסתפקת ב-25%. במקום השלישי ניצב הסנטור לשעבר ג'ון אדוארדס, תושב צפון-קרולינה השכנה, עם 21% תמיכה.

הסוקרים מסבירים את יתרונו של אובמה בשיעור הגדול של השחורים במדינה. במטה של אובמה מקווים כי התמיכה הגדולה של השחורים במועמדותו תתורגם לניצחון ראשון מאז הניצחון באיווה בתחילת החודש. קלינטון, שמודעת ליתרון של אובמה, החליטה בינתיים להתמקד ב"יום שלישי הגדול" ב-5 בפברואר, בו ייערכו בחירות ב-25 מדינות ושם ייקבע גורל המירוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully