וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס נטל אחריות לפיגוע בכפר עציון

ניר יהב ויהושע בריינר

25.1.2008 / 14:58

שני המחבלים היו בני דודים פעילי חמאס ששוחררו לפני כשבוע מהכלא בישראל, לאחר שסיימו לרצות את עונשם על עבירות פליליות. דיווח: בן 17 נהרג מאש צה"ל

ארגון "גדודי עז א-דין אל-קסאם", הזרוע הצבאית של חמאס, נטל היום (שישי) אחריות לפיגוע בכפר עציון. לפי מקורות פלסטינים, שני המחבלים, מוחמד ומחמוד סמרנה, הם בני דודים פעילי חמאס מהכפר בית עומאר שמצפון לחברון. השניים חדרו אמש לישיבה בכפר כשהם לבושים במדי חברת שמירה וחמושים בסכינים, באקדח ובאקדח צעצוע ופצעו שלושה תלמידים, אך מדריכי הישיבה הצליחו להרוג אותם ביריות ומנוע פיגוע חמור יותר.

השניים סיימו לרצות תקופת מאסר על עבירות פליליות לפני כשבוע. גורם מדיני בכיר אמר, כי מבדיקה שנערכה עם השב"כ ועם השב"ס מתברר, כי שני המחבלים הם אסירים פליליים שסיימו לשאת את עונשם. לדבריו, אין מדובר במחבלים ששוחררו בעסקה או במחווה לפלסטינים.

בתוך כך, הפלסטינים מדווחים כי צה"ל הרג נער פלסטיני בן 17 בפשיטה על הכפר בית אמר הסמוך לחברון, ממנו יצאו שני המחבלים לניסיון הפיגוע בכפר עציון. עדי ראייה סיפרו כי החיילים פתחו באש לעבר תושבים מקומיים שיידו עליהם אבנים. מדובר צה"ל נמסר, כי לוחמים של צה"ל ביצעו סריקות בכפר. במהלך הפעילות החלה הפרת סדר אלימה שכללה זריקת אבנים ובקבוקי תבערה. החיילים נעזרו בנשק לפיזור הפגנות וירו לעבר פלג גופם התחתון של המפגינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully