וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסיתי לדרוך את הנשק ואז ירו בי"

ספי קרופסקי

25.1.2008 / 14:14

שושנה סאמנדייב, השוטרת שנפצעה אמש בפיגוע הירי בירושלים, סיפרה על הפיגוע. השוטר רמי זוארי הובא למנוחות בבית העלמין בבאר שבע

"שמעתי יריות, ניסיתי לדרוך את הנשק ואז הרגשתי שפגעו בי ביד ובראש" - כך סיפרה הבוקר (שישי) שוטרת מג"ב שושנה סאמנדייב, שנפצעה בפיגוע בכניסה למחנה הפליטים שועפט בירושלים, לשר לביטחון פנים אבי דיכטר. "התעלפתי, ואחרי כמה דקות התעוררתי וניסיתי לדרוך את הנשק. כאב לי ולא יכולתי לזוז, וניסיתי לצעוק לזוארי, אך הוא לא הגיב".

רב שוטר רמי זוארי, גם הוא ממג"ב, נהרג באותו פיגוע. הלוויתו נערכה בבית העלמין הצבאי בבאר שבע. הוא הועלה לדרגת סמל שני. סאמנדייב סיפרה כי לאחר שראתה כי זוארי נפגע, "פניתי לקצין שיש ירי ושיזעיקו עזרה, ובכוחותי האחרונים יריתי לעבר הרכב. לאחר שקמתי ראיתי שאני מדממת והתעלפתי שוב".

השר דיכטר, שביקר הבוקר (שישי) את סאמנדייב בבית החולים, אמר כי הוא פגש "לוחמת אמיתית שהשיבה אש לעבר המחבל והזעיקה עזרה. זו בדיוק הדוגמא למשפט 'על חומותיך עיר דוד הצבתי שומרים'. אלו השוטרים שעושים ימים ולילות למען ביטחון ירושלים ולביטחון המדינה".

באזור הפיגוע ובמחנה הפליטים שועפט עדיין נערכות סריקות אחרי המחבלים שירו על זוארי וסאמנדייב. השב"כ לוקח חלק בחיפושים, שעורכים כוחות צה"ל ומג"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully