וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה פלסטינים נהרגו במתקפת חה"א ברצועה

שולמית אביצור, ניר יהב ויהושע בריינר

25.1.2008 / 6:54

חה"א תקף מכונית ובה חמושים בדרום רצועת עזה, ביניהם בכיר בזרוע הצבאית של חמאס. שישה פלסטינים נוספים נפצעו

ארבעה פלסטינים נהרגו הלילה (שישי) בתקיפת צה"ל בדרום רצועת עזה. בפעילות משותפת של השב"כ וצהל ברפיח הלילה תקף חיל האוויר בשתי הזדמנויות שונות אנשי חמאס, שלטענת ישראל התכוונו להוצאה לפועל של פיגוע בתחומי ישראל.

בין ההרוגים מוחמד אבו חרב, בכיר בזרוע הצבאית של חמאס. לטענת מערכת הביטחון, אבו חרב היה מעורב בירי קסאם לתוך ישראל ובפעילות טרור. 4 פעילים נוספים נהרגו בפעולה. הרוג נוסף הוא סמי אל-חמאידה, גם הוא בכיר בזרוע הצבאית של חמאס. סוכנות הידיעות "מען" מוסיפה כי אברהים אל עבאסי, מגדודי עז א-דין אל קסאם ומספר אנשים נפצעו בתקיפת חיל האוויר.

אתמול אמר חבר הלשכה המדינית של חמאס, מוחמד נזאל, בראיון לעיתון הערבי-ישראלי "א-סינארה" שיפורסם היום, כי "איני יודע כיצד אפשר לדבר על הפסקת אש עם ישראל בזמן שהיא ממשיכה במתקפותיה על העם הפלסטיני. הם חיסלו עשרות פעילי חמאס, ניתקו את זרם החשמל ומנעו מעבר של תרופות ומזון. אי אפשר לדבר על הפסקת אש כל עוד המצב הזה יימשך".

אתמול הגביר צה"ל את הכוננות לאורך כל גבול ישראל-מצרים, בעקבות פיצוץ הגבול ומעבר פלסטינים רבים לשטח מצרים. בעקבות כך תודרכו בהתאם רכזי הביטחון ביישובים שלאורך הגבול מחשש לביצוע אירועי טרור ביישובים. כמו כן, צה"ל סגר את כביש מספר 10, העובר לכל אורך גבול ישראל-מצרים, וסיורי מג"ב וצה"ל באיזור הוגברו.בישראל קושרים את החוליה שחוסלה הלילה להעלאת הכוננות בגבול שהוכרזה אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully