וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נהרג ו-4 נפצעו בשני פיגועים באזור י-ם

יהושע בריינר וניר יהב

24.1.2008 / 22:31

שוטר מג"ב נהרג ושוטרת מג"ב בת 20 נפצעה קשה בפיגוע ירי סמוך לשועפט. בחדירת חמושים לכפר עציון נפצעו 3 תושבים קל-בינוני. החמושים נורו ונהרגו. פלג של פתח לקח אחריות לפיגוע בשועפט

שוטר משמר הגבול רש"ט רמי זוארי, בן 30 מבאר שבע, נהרג וישראלית נוספת, בת 20, נפצעה באורח קשה מירי בכניסה למחנה הפליטים שועפט בצפון ירושלים. הפצועה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, וצוות מגן דוד אדום קבע את מותו של הצעיר לאחר פעולות החייאה ממושכות. השניים נורו מרכב חולף במחסום משטרתי בכניסה לשכונה. המשטרה עורכת סריקות באיזור אחר היורים.

בפיגוע שבוצע במקביל, נפצעו שלושה תושבי ההתנחלות כפר עציון שבגוש עציון באורח קל עד בינוני מדקירות סכין, לאחר ששני חמושים פלסטינים הצליחו לחדור לישיבת "מקור חיים" ביישוב.

החמושים נכנסו לחדר המדריכים של הישיבה, כשהם חמושים באקדח ובסכין, והתנפלו על שני מדריכים ששהו במקום. המדריכים, שנשאו נשק, נאבקו בחמושים. במהלך המאבק הם ירו בפלסטינים והרגו אותם במקום. המדריכים נפצעו באורח קל עד בינוני במהלך מאבק. נבדקת האפשרות כי המחבלים לבשו מדי צה"ל.

"פלוגות המאבק והשיבה" פלג מיוחד של גדודי חללי אל-אקצא, הזרוע הצבאית של פתח, נטל אחריות על הפיגוע בשועפת ומסר כי הוא בוצע במסגרת שורת פיגועים שצפויים להתבצע.

"למזלנו החבר'ה היו חמושים, ותוך כדי מאבק הצליחו לירות", סיפר סגן מועצת גוש עציון יאיר וולף לוואלה! חדשות. לדבריו, לא היתה שום התרעה על אפשרות של פיגוע בכפר עציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully