וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4,200 בלונים במחאה על גינוי האו"ם

ספי קרופסקי

24.1.2008 / 20:04

מול מטה האו"ם בניו יורק הופרחו 4,200 בלונים לציון מספר הקסאמים שנחתו בישראל. לבני: חמאס הוא חלק מאיום עולמי שמיוצג ע"י המשטר באירן

הפגנה פרו ישראלית מול בניין האו"ם בניו יורק התקיימה הערב (חמישי), בזמן שבמועצת הביטחון ערך דיון על המצב ההומניטרי ברצועת עזה. במסגרת ההפגנה, שנערכה בחסות הקונסוליה הישראלית וארגונים יהודיים מניו יורק, הופרחו 4,200 בלונים, המציינים את מספר הקסאמים שנורו אל עבר יישובי עוטף עזה מאז ההתנתקות.

המחאה באה לאחר שמועצת זכויות האדם של האו"ם קראה לישראל לסיים את המצור על רצועת עזה. בהודעת גינוי שפירסמה היום המועצה נאמר, כי היא "מגנה את ההפרות החמורות של זכויות אדם המבוצעות על ידי ישראל ברצועה וקוראת להסרה מיידית של המצור".

"חמאס הוא חלק מהטרור העולמי"

"חמאס לא עומד בזכות עצמו, הוא חלק מאיום טרור עולמי שמיוצג על ידי המשטר באירן". כך אמרה היום (חמישי) שרת החוץ ציפי לבני בנאומה בפני המשתתפים בכנס הכלכלי בדאבוס
בשוויץ. לבני הוסיפה, כי "אירן היא איום גלובלי שמאיים על תהליך השלום".

כחלק מהמאמץ ההסברתי שמנהיג משרד החוץ הדגישה השרה בפני הנציגים בכנס, כי "את אירן ניתן לעצור על ידיכם. אתם יודעים כיצד אירן מתנהגת, את מעורבותה העמוקה בטרור, את חוסר היציבות שהיא מעודדת ואת שאיפותיה הגרעיניות. ההחלטה בידיים שלכם. אם כל מדינה וחברה עסקית שנמצאת כאן תפסיק לעבוד עם אירן – זה יעצור אותם", ציינה בפני באי הכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully