וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "עזה היא בעיה של שני העמים"

פנחס וולף

24.1.2008 / 14:30

בפגישה בין ח"כים מקדימה לבכירי הרשות אמר אבו עלא כי "ירושלים והפליטים על שולחן המו"מ". אבו מאזן הוזמן לוועדת החוץ והביטחון

נטע גרנות

צילום ועריכה: נטע גרנות

"ירושלים, גבולות הביטחון והפליטים הם על שולחן המשא ומתן המדיני" - כך אמר ראש צוות המו"מ מטעם הפלסטינים אבו עלא בפגישה שנערכה היום (חמישי) בין ח"כים מקדימה לראשי הרשות הפלסטינית במוקטעה ברמאללה.

אבו עלא הדגיש, כי חשוב שהדילאוג לא יהיה רק בין מנהיגים. "אנו מחוייבים שלא רק לדבר, אלא גם לפעול למען השלום", אמר. אבו עלא ביקש מח"כ רונית תירוש (קדימה) לרכז את הצוות המשותף בנושאי חינוך וחברה. תירוש אמרה, כי ברצונה לפעול בנושא ספרי הלימוד של הפלסטינים.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר, כי הפגישה היום מחזקת את תהליך השלום בין העמים. "יש לנו הזדמנות של שנה אחת להגיע לשלום למען העם כפי שהתחייבנו", הוסיף. אבו מאזן הגדיר את המשבר ברצועת עזה כבעיה של שני העמים. לטענתו, הוא ביקש מראש הממשלה אולמרט להפסיק את המצור על הרצועה.

במהלך הביקור הוזמן אבו מאזן באופן רשמי לוועדת החוץ והביטחון של הכנסת על ידי ח"כ עמירה דותן (קדימה). דותן, שארגנה את המפגש, הזמינה את אבו מאזן בשם יו"ר הוועדה צחי הנגבי. לדבריה, שפת הגוף שלו הסגירה התפעלות, אך הוא לא ענה מפורשות להזמנה.

בתחילת ביקור הח"כים ברמאללה, הם עוכבו למשך כשעה במחסום בית המשפט הסמוך לרמאללה בטענה כי הם צריכים לחתום על טופס בו הם מצהירים שהם לוקחים על עצמם את האחריות לכניסה לשטח A. יור"הקואליציה ח"כ אלי אפללו סרב לחתום, ונותר בשטח ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully