וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה רשת ישראלית ליבוא והפצת סמים

נתיב נחמני

24.1.2008 / 13:40

הרשת הייתה תחת שליטה של בכירים בעולם התחתון הישראלי. כדורי האקסטזי שהבריחו הכילו חומר הדברה מסוכן ביותר לבני אדם

מחירי הסמים בשוק הישראלי צפויים לעלות: רשת ענקית להפצת סמים, הנמצאת תחת שליטה של בכירים בעולם התחתון הישראלי, נחשפה בתחילת השבוע. בעקבות חקירה מאומצת של אנשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז עצרו ביום שני השבוע שמונה חשודים תושבי המרכז, בחשד כי עסקו ביבוא סמים מסוכנים לארץ.

אנשי הקשר של היבואנים הישראלים וככל הנראה אלו שגם סיפקו להם את הסמים, ישראלי השוהה בהולנד ושלושה אזרחים יפנים שהיו שותפיו, נעצרו באוקטובר אשתקד בהולנד בעקבות שיתוף פעולה בין המשטרה הישראלית לרשויות בהולנד. שיתוף הפעולה עם ההולנדים הושג בתיווך האינטרפול ובחיפוש בדירת החשודים בהולנד נמצאו כ-48 אלף כדורי אקסטזי ("סם האהבה" -M.D.M.A). בבדיקת רעלים שנערכה בכדורים, נמצא כי הם מכילים חומר הדברה המסוכן ביותר לבני אדם.

ארבעת העצורים עומדים בימים אלו למשפט בהולנד. שותפיהם הישראלים הובאו ביום שני לדיון בבית משפט השלום ברמלה, שם הוארך מעצרם בשמונה ימים.

רס"מ אלי קורלינד, ראש צוות החקירה בימ"ר, סיפר היום לוואלה! חדשות, כי נגד החשודים התנהלה חקירה סמויה זמן רב והשבוע, לאחר איסוף ראיות מספקות הוחלט להפוך את החקירה לגלויה ולבצע מעצרים. בחיפוש שנערך בבתי החשודים נמצאו סכומי כסף גדולים, כרטיסי טיסה, מספר רב של טלפונים ניידים ומסמכים מפלילים נוספים. שמונת החשודים, שאחד מהם ככל הידוע קשור לעבריין בכיר מאוד בעולם הפשע השיראלי, מכחישים את המיוחס להם בחקירתם ואינם משתפים פעולה עם החוקרים. במשטרה מבטיחים שבקרוב יבוצעו מעצרים נוספים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully