וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש אסר על עיריית חיפה לירות בחזירי בר

קובי מנדל

24.1.2008 / 13:15

זאת בעקבות ערר שהוגש לביהמ"ש המחוזי בעיר. "הבניה העירונית הולכת ומתפשטת, והאדם פולש לשטחן של חיות הבר"

בית המשפט המחוזי בחיפה אסר בצו מניעה זמני על רשות הטבע והגנים ועל עיריית חיפה לבצע ירי בחזירי בר בשטח העיר. תוקף ההחלטה עד למתן החלטה אחרת. הדיון התקיים בעקבות ערר שהגישה עמותת "תנו לחיות לחיות", באמצעות עו"ד אביטל בן נון, על החלטת בית משפט השלום.

השופט אלכסנדר קיסרי קבע כי לאחר עיון בבקשה ונספחיה, צו המניעה האוסר על עיריית חיפה ו/או רשות הטבע והגנים לבצע ירי בחזירי בר בעיר יישאר בתוקפו, עד למתן החלטה אחרת של בית המשפט. בית המשפט הודיע לעיריית חיפה ולרשות הטבע והגנים, כי אם ברצונן לקיים דיון בשל התנגדותן להחלטה, עליהן להגיש לבית המשפט את תשובתן עד ל-10.2.08.

עו"ד ראובן לדיאנסקי, המנכ"ל והיועץ המשפטי של "תנו לחיות לחיות": "אנחנו מברכים את כבוד שופט בית המשפט המחוזי אלכסנדר קיסרי, אשר ביטל את החלטתו השגויה של השופט וגנר מבית משפט השלום בחיפה ועל החלטתו לאסור על רשות הטבע והגנים ועיריית חיפה לאפשר או לבצע ציד ו/או ירי של חזירי בר בשכונות העיר חיפה, עד למתן החלטה אחרת של בית המשפט המחוזי בחיפה".

אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות"אמרה: "אני מברכת על החלטת בית המשפט ומודה לעו"ד אביטל בן נון שנרתמה למאבק וביחד אתנו הצליחה לשכנע את בית המשפט שהמתת חזירי הבר היא פעולה רדיקלית וחסרת הצדקה בנסיבות העניין. אני מקווה שעיריית חיפה ורשות הטבע והגנים יתעשתו ויתחילו לפעול למציאת פתרון הולם לבעיית החזירים בחיפה. הבניה העירונית הולכת ומתפשטת והאדם הוא זה שלמעשה פולש לשטחן של חיות הבר. כשמבינים את זה מבינים גם שההחלטה לירות בחזירים, שבסך הכל מחפשים מזון, היא בבחינת 'הרצחת וגם ירשת', במיוחד כאשר יש פתרונות המאפשרים את הרחקת החזירים ללא הריגתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully