וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההסגרה: בועז יונה שכר משרד יח"צ

24.1.2008 / 12:07

אשת יחסי הציבור תמי שינקמן על האיש שאחראי לאובדן בתיהן של משפחות רבות: "עוד לא שמענו את הצד שלו"

האיש שאחראי להתמוטטותן הכלכלית ולאובדן בתיהן של משפחות רבות ובעלי חפציבה, בועז יונה החליט באחרונה, לשכור את שירותיו של משרד יחסי ציבור רימון-כהן-שינקמן המתמחה בניהול משברים - כך פירסם הבוקר עיתון "מעריב" בראיון עם המשרד.

בני משפחתו של יונה הבינו כי הסגרתו לישראל קרבה, וכי כלי התקשורת, והמשפחות שאיבדו את עולמן ובתיהן, רק מחכים לרגע בו יגיע יונה לישראל וידבר. שלשום בלילה התנהלה ישיבה בבית המשפחה בירושלים, ובה השתתפו סוללת עורכי דינו של יונה ובני משפחתו, ובה הוחלט על יציאה לקמפיין תקשורתי.

בישיבה זו הוכנה אסטרטגיה שמטרתה היא אחת - לשפר את תדמיתו הרעועה של יונה. האם מדובר במשימה בלתי אפשרית? תמי שינקמן,מנכ"לית ושותפה במשרד יחסי הציבור אומרת שלא. "באמצעי התקשורת אוהבים להראות את המציאות בשחור ולבן. מציבים את המשפחות הצעירות שנפגעו מולו, וקל לקבוע מי האשם ומי הקורבן. המציאות מדברת בעד עצמה, ויש לה צבעים אחרים. הישג מבחינתנו יהיו להראות את הסיפור המלא, את הגרסה שלו ואת האמת כולה בפרשה הזאת, שעוד לא נחשפה".

מה תהיה דרך הפעולה בדרך לניקוי שמו של יונה? תחילה יוגדר קהל היעד. במשרד יחסי הציבור ינסו להגיע אל הדיירים הפגועים, אל עובדי החברה, אל הספקים, כלי התקשורת ולגורמים הרלוונטים בפרקליטות. "עוד לא שמענו את הצד שלו כי הוא עוד לא התראיין", מסבירה שינקמן.

הכלב כמשל

עוד אומרת אשת יחסי הציבור של המשפחה כי "אוהבים לטפול עליהם האשמות, כמו במקרה הכלב. כשהגיעו המכולות שידרו תמונות של כלב שנותר מאחור וכולם אמרו עד כמה הם אכזריים. חבל שאף אחד לא טרח לציין שזה הכלב של השכנים".

ומה אומרת שינקמן לגבי 2,600 המשפחות שאיבדו את בתיהן ואישתו תמר שנשבעה כי היא אינה יודעת היכן מסתתר בעלה, ונמצאה ימים לאחר מכן לצידו באיטליה? "אני לא יכולה להתייחס לטעויות שהתבצעו לפני שטיפלנו בתיק".

ומה אומרים במטה המאבק של נפגעי חפציבה? שם סבורים שיונה יכול היה למצוא שימוש טוב יותר לכסף. עופר רפפורט, יוזם ומנהל מטה המאבק: "את עשרות אלפי השקלים האלו הוא היה יכול לתת למשפחות שנפגעו על ידו, שקורסות מבחינה כלכלית ושחייהן נהרסו. אבל אני חושב שאין איזשהו ספין שיכול להסיט את האור ממה שבועז יונה עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully