וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל ביתנו" מציגה: מחוקק נולד

24.1.2008 / 6:02

סיעת "ישראל ביתנו" מזמינה את ציבור הסטודנטים להשתתף בתחרות מחוקקים צעירים. 30 המנצחים ייזכו להציע 3 חוקים בכנסת

סטודנטים יזמו חוקים – סיעת "שראל ביתנו" תסייע להם. תחת השם "לקחת את החוק לידיים", סטודנטים וצעירים יוכלו להשתתף באודישנים וסדנת מיון, שבסופם יבחרו שלושה חוקים. סיעת "שראל ביתנו"התחייבה להשתדל למצוא עבודה בתחום החקיקה לתשעת הסטודנטים שחוקיהם יעברו ולנסות להעביר את ההצעות במליאת הכנסת.

"מעצם היותי מחובר לסקטור הסטודנטים ומהיכרות עמוקה עם ציבור זה, צרמה בי ההרגשה כי האדישות לפוליטיקה טופחת למימדים חסרי תקדים" הסביר יוזם הפרויקט, ח"כ אלכס מילר המשמש גם כיו"ר שדולת הסטודנטים. "חלק ניכר מהבעיה נובע מניתוק הציבור למול הבוחר. הפרויקט נועד לפתוח דלת לסטודנטים ולתת בידם כלים פרקטים למול התיאוריות הנלמדות באקדמיה, בתקווה לעורר את המודעות לצורך ברוח צעירה בהנהגה ובפוליטיקה".

בחודש אפריל ייערכו שלושה ימי סדנת מנהיגות, אליהם יגיעו 60 סטודנטים וצעירים שיסוננו במיונים מקדימים. את הסדנה ילוו אנשי תקשורת ופוליטיקה, ובמהלכה יתקיים הליך מיון נוסף שיפחית את כמות המתחרים בחצי.

העלות: עשרות אלפי שקלים

30 הצעירים שיוותרו יתחלקו לעשרה צוותים שונים, עליהם תוטל משימה בת חודש. במהלך הזמן כל צוות יצטרך לגבש הצעת חוק קונצנזואלית שתשפיעה על חיי היומיום של האזרחים בנושאי חינוך, רווחה, בריאות, אלימות בני נוער והקטל בכבישים.

עם תום חודש העבודה, יתקיים מעמד הסיום בו צוות שופטים, בראשות פרופ' זאב סגל, יבחר את שלושת החוקים המנצחים, שאותם סיעת ישראל ביתנו תגיש למליאת הכנסת.

"מנהיגות היא יכולתו של אדם להוביל אנשים אחרים אל עבר מטרה משותפת", אמר יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן. "הפרויקט הוא הזדמנות ייחודית לצעירים הרואים עצמם כמנהיגים ליזום, לתרום לשנות ולהוביל מהלכים". לדברי גורמים במפלגה, עלות הפרויקט נאמדת בעשרות אלפי שקלים, מקופת "ישראל ביתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully