וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולמרט ממציא מציאות וירטואלית"

ספי קרופסקי ופנחס וולף

23.1.2008 / 22:16

פוליטיקאים רבים זועמים על חוסר החרטה שהביע רה"מ בכנס הרצליה. גלאון: תערובת מוכרת של רהב וכזב, ברור שהוא צריך להתפטר

"אולמרט מנותק מהמציאות וממציא מציאות וירטואלית לקראת דו"ח וינוגרד", כך נמסר מסיעת הליכוד בתגובה לדבריו של ראש הממשלה אהוד אולמרט בכנס הרצליה הערב (רביעי), לגבי השקט יוצא הדופן בצפון הארץ מאז המלחמה. "בצפון התחמש חיזבאללה ביותר רקטות משהיו בידיו בעבר, ובדרום חיים אזרחי ישראל תחת איום מתמיד של טילים". לגבי דבריו של ראש המממשלה אודות צמיחה כלכלית, נאמר בתגובה כי "אולמרט מתגאה בהצלחת המדיניות הלכלכית שכל תוצאתה של המדיניות האמיצה של נתניהו".

"שוב צפינו בתערובת המוכרת של רהב וכזב", מסרה ח"כ זהבה גלאון (מרצ). "ראש הממשלה הציג אופק מדיני עם הפלסטינים על מנת להסית את הדיון ממחדליו וכשלונו במלחמת לבנון, ולהמלט מדו"ח וינוגרד. מכיוון שהעם חכם ויודע מי דובר אמת, ברור שאולמרט צריך להתפטר. מכיוון שאני תומכת בשלום, ברור שבעתיים שעליו לפנות את הכיסא למי שיזכה בתמיכה לעשות הסדר שלום".

יו"ר מרצ יוסי בילין בירך על כך "שראש הממשלה הודה ב-40 שנות טעות להן היה שותף". בילין הביע צער "על כך שזה קורה מאוחר כל כך, ואחרי מחיר כבד כל כך. מי שמתהדר בהפסקת האש בלבנון עם ארגון טרור שאינו מכיר בישראל, לא יכול להתעלם מהאפשרות להגיע להפסקת אש עם חמאס שתמנע את המשך הפגיעה היומיומית ביישובי הנגב המערבי", אמר.

"מסע יחסי הציבור, גם אם היחצן הוא ראש הממשלה בעצמו, אינו מהווה תחליף לאמת המרה והכואבת", אמר ח"כ בני אלון (איחוד לאומי-מפד"ל). בשבוע הבא לא יוכל עוד אולמרט לחמוק ממנה, כפי שעשה גם הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully