וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לנכים מול עיריית תל אביב

נתיב נחמני

23.1.2008 / 13:26

ביהמ"ש קבע כי עיריית ת"א לא פעלה על פי חוק כששינתה את הסדרי החנייה ללא הודעה, וחילקה דו"חות חנייה לבעלי תו נכה

ניצחון לנכים על עיריית תל אביב: בית המשפט קבע היום שעל עיריית תל אביב לחזור ולאכוף את חוק חניית הנכים כלשונו, בניגוד למה שעשתה בשנה האחרונה.

מפסק הדין עולה, כי מתחילת 2007 עיריית תל אביב נקטה במדיניות אכיפה שונה לנכים, שלא על פי חוק. במסגרת מדיניות זו, נכים בעלי תו נכה ירוק, שמונפק לאנשים שזקוקים לחנייה קרובה ליעדם (מתקשים בהליכה), היו מקבלים דו"ח כאשר חנו על המדרכה או במקום אסור, והיו צריכים להתרוצץ במשרדי העירייה כדי לבטל את אותם הדו"חות. מה שהותיר אותם נתונים לחסדי התובעים העירוניים.

עו"ד תום אפלשטיין, המייצג את ארגון 'נגישות ישראל', אמר כי "ביהמ"ש הכיר היום בבעייתיות של מדיניות האכיפה החדשה של העירייה, שאגב, לא פורסמה בשום מקום, וקבע שעיריית תל אביב תחזור לאכוף את החוק כלשונו". עו"ד תומר רייף המייצג גם הוא את הארגון אמר: "ביהמ"ש עשה היום צעד אמיץ ואמר לעיריית תל אביב - יש חוק במדינת ישראל".

זה זמן רב שמגיעות למערכת וואלה! חדשות תלונות מנכים על כך שקיבלו דו"חות שלא לצורך. לטענתם, כשניסו לפנות לעיריית תל אביב ולמשה טיומקין, הממונה על החניה בעיריית ת"א, בבקשה לביטול הדו"חות, רובם נענו בשלילה. טיומקין עצמו אף אמר לאחת המתלוננות כי מדיניות הנפקת תווי החניה לנכים אינה לרוחו וכי לא ייתכן שכל בעל תו נכה הוא אכן נכה. משה טיומקין סירב להתייחס לטענות שהועלו נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully