וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל, האם שילמת כבר את האגרה?

ניר יהב

23.1.2008 / 11:48

ד"ר האני וותד קיבל מכתב מרשות השידור, בו נכתב בכתב יד 'מוסלמי=מחבל'. במכתבים נוספים נכתבו קללות כלפי האיסלם ומוחמד

ביום חמישי האחרון קיבל ד"ר האני וותד מהכפר ג'ת קבלה מרשות השידור על תשלום אגרת הטלוויזיה. הוא פתח אותה ונדהם לגלות שבתחתית המכתב הוסיף אלמוני בכתב יד 'מוסלמי=מחבל'. "זה פשוט גועל נפש", אמר בשאט נפש ד"ר וותד. "כשראיתי מה שכתוב על המכתב חשתי הרגשה רעה מאוד. הרגשה של השפלה".

"אני רופא כבר עשרים שנה, ואני מטפל בכל האנשים בלי קשר לדתם או לעדתם. אני מטפל בהרבה משפחות יהודיות ולא האמנתי שאני אזכה לראות מעשה שפל וגזעני כזה", אמר וותד לוואלה! חדשות. לדבריו, הוא הגיש תלונה למשטרה ואלו גינו בתוקף את המעשה. "אני מתכוון גם לפנות לעורך דין ולתבוע את רשות השידור שממנה נשלח המכתב. יחד עם זאת אני מעריך כי מדובר בעובד של רשות הדואר".

ברשות השידור מכחישים כל קשר לביטויים שנכתבו על המכתב. "אנו סמוכים ובטוחים כי אם נכתבו ביטויים לא ראויים על גבי קבלה של אגף הגבייה הדבר לא נעשה על ידי עובד רשות השידור, מכיוון שקבלות אלה מופקות על ידי בית דפוס ונשלחות לאזרחים באופן אוטומטי וישירות מבית הדפוס. יחד עם זאת, ברשות השידור מגנים בחריפות כל התבטאות מעין זו ומבטיחים כי הנושא ייבדק".

בשבועות האחרונים מופתעים אזרחים ערבים רבים לקבל מכתבים שהכילו משפטי נאצה וקללות נגד הערבים, המוסלמים והנביא מוחמד. לפני כחודש קיבל תושב אום אל-פחם מכתב מהבנק שבו נכתב בכתב יד "מוחמד=טרור". אזרחים רבים אחרים קיבלו מכתבים שבהם נכתב "מוחמד ההומו" או "מוסלמים מחבלים". ההערכה היא כי מדובר בעובד רשות הדואר משום שהמשפטים די זהים ומשום שכתב היד זהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully