וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרית שמונה לשדרות: צעדת הזדהות

פנחס וולף

22.1.2008 / 23:50

"התחייבתי להגיע לשדרות וזה המעט שאני יכול לעשות", אמר אלון אלמקיס שצועד לבדו בצעדת הזדהות עם תושבי העיר

תושב קריית שמונה אלון אלמקיס, התחיל השבוע במסע רגלי שימשך 16 יום עד לשדרות המטווחת. למאבק הפרטי של אלמקיס, כבר הצטרפו, לטענתו, גופים נוספים ומידי ערב אנשיהם באים לבקרו. כעת הוא נמצא מתחת להר נטופה, שם מתחוללת סופה המקשה על המשך הדרך.

"התחייבתי להגיע לשדרות וזה המעט שאני יכול לעשות עבור התושבים המסכנים האלו" אמר אלמקיס לוואלה! חדשות. "אני עושה את זה כדי לעורר הזדהות עם תושבי שדרות. אם יצטרפו אלי עוד אנשים זה ייצור מחאה ציבורית גדולה שראש הממשלה לא יוכל להתעלם ממנה".

לטענתו, אגודת הסטודנטים, עמותת "אחרי", והנוער העובד והלומד הבטיחו להצטרף למאבק. מאות אנשים נוספים מתקשרים כדי לחזק את ידיו. אתמול גם ראש עיריית שדרות, אלי מויאל, טלפן. "בקול רועד הוא אמר שהפעילות משמחת אותו", הוא שיחזר. "התנצלתי בפניו שהתעוררתי לאחר מספר שנים. על קרית שמונה הקטיושות נחתו בפרקים של פעם בחודש, כאן זה יומיומי".

"שינהלו מו"מ או שיכנסו לעזה"

פתרונות אמיתיים אין לו, אבל אין מחובתו להציגם. עם זאת הוא מבהיר כי מבחינתו שיכנסו למבצע צבאי בעזה או למשא ומתן עם החמאס, העיקר שהשקט יגיע. "ששמעון פרס ואולמרט ילכו ויקראו ברמקול להניה, בוא נדבר ונפסיק עם זה'", הוא זורק פיתרון לדוגמה.

בעוד כשבועיים אלמקיס יגיע לשדרות, אם לא יהיו הפתעות מיוחדות. שם, הוא מתכוון לסייע בחמ"ל של העיר. ובמידה שהממשלה עדיין לא תבצע את הדברים להם הוא מצפה, הוא יעביר את המאבק אל מול משרדי הממשלה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully