וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש מת מדום לב במהלך שוד בביתו

נתיב נחמני

22.1.2008 / 12:51

מספר אלמונים פרצו לבית זוג קשישים בבית חנינא, חסמו את פיו של הבעל ושדדו כסף מהדירה. מהלחץ וההתרגשות, לקה הקשיש בליבו

קשיש מבית חנינא מת מדום לב לאחר שהוא ואישתו נשדדו בביתם על ידי מספר אלמונים. הבוקר (שלישי) פרצו השודדים לבית הזוג, בשנות השבעים לחייהם, סגרו את פי הגבר באמצעות סרט הדבקה ושדדו סכום כסף שהיה בדירה, תוך איומים על חיי הזוג. לאחר שנמלטו השודדים, צוותי משטרה ומד"א שהגיעו למקום מצאו את הקשיש במצב קשה ונאלצו לקבוע את מותו. למרות שמוקדם לקבוע, ההערכה היא שהקשיש מת כתוצאה מדום לב עקב החוויה הקשה שעבר.

מחקירת המשטרה הראשונית שנערכה במקום נמצא כי ככל הנראה ידיו ורגליו של הקשיש לא נקשרו, אך עדיין לא ברורים פרטי האירוע, כיוון שחוקרי המשטרה לא הצליחו להוציא מידע כלשהו מהקשיש שנמצא במצב אנוש ומאשתו ההמומה. צוות חקירה מיוחד הוקם במפלג המיעוטים של ימ"ר ירושלים לחקירת האירוע.

אלימות נגד קשישים נחשבת למכת מדינה בתקופה האחרונה, כאשר מספר פעמים ביום מדווח על קשיש שהותקף או נשדד. מוקדם יותר היום הוארך מעצרה של עובדת סיעודית מהפיליפינים שתועדה כשהיא מכה קשישה, אותה היא אמורה לסעוד, במקל מטאטא. כמו כן, קשישה נוספת, 86, נשדדה היום באלימות בביתה בתל אביב בידי אלמוני שדפק על דלת ביתה. כשפתחה לו הקשישה את הדלת, גרר אותה השודד לתוך הבית, היכה אותה וגנב שרשרת זהב וטבעת יהלום שהיו על גופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully