וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת הסמסטר הפכה למסיבת התרמה

שולמית אביצור

22.1.2008 / 13:15

סטודנטים במכללת עמק יזרעאל החליטו להפוך את מסיבת סוף הסמסטר למסיבת התרמה - וגייסו 10,000 שקל לאמו החולה של חברם

לפני כשבועיים פנה אדיר ימין, סטודנט במכללת עמק יזרעאל ליו"ר אגודת הסטודנטים של המכללה בבקשה לא שגרתית. הוא ביקש כי האגודה תעזור לאמו חולת הסרטן שידה אינה משגת לקנות תרופות, מכיוון שעלותן מגיעה ל-6,700 שקלים מדי שבוע. התרופה לא כלולה בסל התרופות.

עוד באותו היום התכנסה האגודה לסיעור מוחות, שמטרתו להגיע לפתרון הטוב ביותר לסיוע למשפחת הסטודנט. האגודה החליטה להקדיש את מסיבת סוף הסמסטר למטרה. המארגנים סיכמו על שיתוף פעולה עם אופיר מול, בעל מועדון הטרמינל בקיבוץ רמות מנשה, שגילה הבנה רבה למצב והסכים לתרום חמישה שקלים מכל כרטיס לטובת החולה. בנוסף אישר המועדון לפתוח עמדת התרמה בתוך מתחם המועדון.

ותודה לבליינים

תוך שעות ספורות צבעה אגודת הסטודנטים את הקמפוס בשלטים שמבשרים על שינוי הקונספט והחלפתו במסיבת התרמה. הסטודנטים לא נשארו אדישים. רבים מהם קיבלו את השנוי בהבנה רבה ואף פנו לאגודה בשאלה כיצד ניתן לתרום. הסטודנטים הגיעו למסיבה בהמוניהם, ובסוף האירוע נאספו למעלה מעשרת אלפים שקלים.

נועם ימין, אביו של אדיר אמר "אני מודה לסטודנטים של עמק יזרעאל על התמיכה ואהבה שהעניקו לנו מתחילת הדרך. אני רוצה להודות במיוחד לסטודנטים ולבליינים שהגיעו לאירוע. היה מאוד מרגש".

"נתמוך במשפחת ימין לכל אורך הדרך כאילו היתה זו משפחתנו שלנו", אמר יו"ר אגודת הסטודנטים נתנאל איזק, והודה לסטודנטים שהגיעו למסיבה ותרמו למטרה מכספם.

לתרומות: בנק דיסקונט, סניף מגדל העמק 137, חשבון 39829.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully