וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: אני מתמודד מול ביל ולא הילרי

22.1.2008 / 9:42

המתמודדים הורידו כפפות בעימות טלוויזיוני. קלינטון: לאובמה יש דעות רפובליקניות. אובמה: לפעמים אני לא יודע מול מי אני מתמודד

העימות הטלוויזיוני בדרום קרוליינה בין המועמדים לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, הילרי קלינטון וברק אובמה, הגיע אתמול (שני) לכדי חילופי האשמות בין המועמדים.

אובמה קבל על כך שהנשיא לשעבר ביל קלינטון תוקף אותו, וטען שהוא מנהל את הקמפיין של אשתו. הילרי קלינטון מצדה ביקרה את אובמה על ששיבח את הנשיא המנוח רולנד רייגן, שהיה רפובליקן.

קלינטון האשימה את אובמה בקידום רעיונות רפובליקנים במהלך 10-15 השנים האחרונות, לאחר שאובמה אמר בשבוע שעבר כי רייגן "שינה את מסלולה של אמריקה".

"גם אני חושבת שהיו להם רעיונות. אבל היו אלה רעיונות גרועים ביותר לאמריקה" אמרה קלינטון. על כך ענה אובמה, כי הוא בשום אופן אינו מקדם רעיונות רפובליקניים, וטען כי בסך הכל אמר שרייגן הצליח לקרב בין פוליטיקאים יריבים. "לא הזכרתי את השם רייגן" טענה קלינטון, ואובמה ענה "אבל בעלך הזכיר אותו". תשובתה של קלינטון לכך היתה שהיא זו שנמצאת במקום, ולא בעלה. על כך ענה אובמה "ובכן, לפעמים אני לא יודע מול מי אני מתמודד".

זירת המאבק הבאה של המתמודדים במרוץ הצמוד למועמדות לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית תהיה צפון קרוליינה. לאובמה יתרון קל בסקרים במדינה זו, בה יותר ממחצית המצביעים הם שחורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully