וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: להפעיל לחץ ועוד לחץ על עזה

יהושע בריינר

21.1.2008 / 0:42

שר הביטחון אמר, כי אינו יודע אם יושג הסכם ב-2008. לדבריו, "השקט שלנו חשוב מהשקט של הפלסטינים". על וינוגרד אמר: אעיין בדו"ח ואחליט מה נכון

מערכת וואלה!

שר הביטחון אהוד ברק אמר אמש (שני) בנאומו בכנס הרצליה, כי הוא "מבקש לחזק את ידי ראש הממשלה אהוד אולמרט במסע הארוך והמתיש אל השלום". לדבריו, "אינני יודע אם יושג הסדר ב-2008, אך אם לא יושג הסדר זה לא יהיה בגללנו".

ברק התייחס למצב הביטחוני ברצועת עזה, והבטיח להביא פתרון לרקטות הקסאם. הוא קרא להפעיל "לחץ ועוד לחץ על עזה". לדבריו, "מה שלנו אכפת, זה שתושבי שדרות והנגב המערבי יחיו בשקט. אם לשקט הזה דרוש שיהיה רעש בצד השני, יהיה רעש". ברק טען, כי "ניסינו כמעט הכל והם ממשיכים בירי על יישובי הנגב. נעשה הכל כדי שהם יבינו שנעשה הכל כדי שיהיה שקט, כי לי חשוב יותר השקט שלנו מהשקט שלהם".

ברק התייחס ליחסיו עם אולמרט ואמר: "בין ראש הממשלה וביני קיימת הערכה אישית עמוקה וידידות רבת שנים. כמי שהיה פעם בתפקיד, אני יודע להעריך את הקשיים שעומדים כל בוקר מחדש לפתחו של ראש ממשלה בישראל. כל עוד אנו פועלים יחד, אסייע לו ולממשלה בכל לטובת מדינת ישראל".

על התחייבותו לפרוש מהממשלה לאחר פרסום דו"ח וינוגרד אמר ברק: "כולם רוצים שאשיב על השאלה המסקרנת מכולן – מה אעשה לאחר הגשת מסקנות וינוגרד הסופיות. הדבר היחיד שאוכל לומר לכם הערב, הוא שאעיין בדו"ח, אשקול ואחליט מה נכון וטוב". עם זאת, בחר ברק להדגיש, כי "במערכת הביטחון מתחולל תהליך ארוך ומקיף. הוסקו מסקנות אישיות מבלי לחכות לשום דו"ח".

(צילום ועריכה: איריס דומאני)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully