וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון: אולמרט האחראי העיקרי למלחמה

פנחס וולף

21.1.2008 / 18:52

לדברי ח"כ גלאון, מעדויות וינוגרד עולה ששרים רבים הצביעו בניגוד למצפונם מפני שרצו להעניק גיבוי לרה"מ. "אולמרט חייב להתפטר"

ח"כ זהבה גלאון (מרצ) ממשיכה במתקפה ממוקדת על ראש הממשלה אהוד אולמרט. במסיבת עיתונאים שכינסה היום (שני), חשפה גלאון עדויות של שרי הממשלה בוועדת וינוגרד, המציגות את ראש הממשלה כאחראי עיקרי לתוצאות המלחמה.

"הכלל במדינה דמוקרטית הוא שאין סמכות ללא אחריות, ולראש הממשלה יש אחריות יתר בגלל הכוח הרב שהוא מחזיק בידיו", כתבה גלאון במנשר שערכה. "עובדה זו מתגברת ומודגשת אף יותר על ידי העדויות שניתנו לוועדת וינוגרד, על פיהן שרים רבים הצביעו בניגוד לצו מצפונם, הכרתם והבנתם בגלל כובד משקלו של ראש הממשלה והגיבוי שהם היו מעוניינים להעניק לו".

גלאון הציגה מסמך ובו עדות של ראש הממשלה, בה אמר כי "אם יש רגע בחיי, בכל 61 שנותי שאני יכול להצביע ולומר: זה הרגע הקשה ביותר, זה היה הרגע. לאחריו הבנתי את מה שקראתי כל חיי אצל היסטוריונים ומומחים. מהו טעמה של בדידות כשהאחריות כולה על כתפיך".

לדברי גלאון, על מנת למנוע חזרה עתידית של כשלי מלחמת לבנון השניה וכדי לוודא שבכס ראש הממשלה יישבו אנשים שניתן לסמוך על שיקול דעתם, ראש הממשלה חייב להתפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully