וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של בן לאדן לאבא: "שנה את דרכיך"

שי אילן

21.1.2008 / 16:07

עומאר בן לאדן הוא שיפוצניק המתגורר בקהיר, מטופל באישה ומטפח רעמת ראסטות. בן לאדן הצעיר לא מאמין במיליטנטיות של אביו

עומאר הוא בחור בן ,26 המתגורר בקהיר ועובד כשיפוצניק. הוא גם נשוי לאזרחית בריטית, יחד איתה הוא מארגן מרוץ סוסים בדרום אפריקה למען השלום, והוא גם הבן של אוסמה בן לאדן וחבר לשעבר באל קאעדה. רשת הטלוויזיה CNN ערכה איתו ראיון במצרים, ובן לאדן הצעיר אמר באנגלית הרצוצה, שלמד לאחרונה מאישתו, שהוא אינו שבע רצון ממעשיו של אביו. "ניסיתי להגיד לו שיחפש דרך אחרת להשיג את המטרות שלו. הפצצות, כלי הנשק, זה לא טוב לאף אחד", אמר עומאר.

לראשו של בן לאדן הצעיר רעמת ראסטות שלא תבייש אף ג'מייקאני. בשל התבטאויותיו הפייסניות והמראה המערבי שלו, קשה מאוד לנחש שבעבר היה באל קאעדה. הוא החל להשתתף באימונים כשהיה בן 14, אבל בגיל 18 החליט לעזוב. הוא נשאל אם אביו ניסה לעצור בעדו, וענה שלא, ושאוסמה נתן לו את ברכתו ואמר שהוא מקווה שימצא את דרכו בחיים.

עומאר גאה בשם משפחתו וחושב שמטרתו של אביו צודקת. ההסתייגות שלו היא רק מהדרך. לפי הבנתו, אביו רוצה להגן על המוסלמים ברחבי העולם. הוא הסתייג מאירועי 11 בספטמבר, אבל כמו שהם היו לא מוצדקים, גם מלחמת וייטנאם לא הייתה מוצדקת. כשנשאל אם ידע שאביו עמד מאחורי הפיגועים כששמע על הפיגועים, אמר: "כן, אולי". להערכתו של הבן של מנהיג ארגון הטרור, אביו אינו זה משכתיב את אופן פעולת הארגון, אלא אנשי הדת. לדעתו, אם אילו אביו היה מנסה, אין לו כוח לשנות את הכיוון שאליו מתפתח הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully