וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח שכול: אסור להיכנע לסחטנות נסראללה

21.1.2008 / 15:48

אחיו של רס"ב רון משיח, שהדיסקית שלו הוצגה היום בלבנון, טוען כי גופתו נקברה בשלמותה. "אסור לשחרר רוצחים תמורת חלקי גופות"

"גם אם נותרו משהו מרון בלבנון, אסור להיכנע לסחטנות של נסראללה", כך אמר היום (שני) לוואלה! חדשות מוטי משיח, אחיו של רס"ב רון, שנהרג במלחמת לבנון, ושהדיסקית האישית שלו הוצגה היום בכלי התקשורת הלבנוניים. רון משיח הוצג כאחד מהחיילים שחלקי גופותיהם נותרו בלבנון. "ברור שכשראיתי את הדיסקית שלו חזרו הזכרונות ממנו וזה הצית משהו בתוכי, אבל אנחנו יודעים גם מהדו"ח הפתולוגי וגם מעדויות של מחלצי הגופות שהגופה של רון הגיעה בשלמותה לישראל, והדברים שאומר נסראללה והתמונות שמציגים לא משנים עבורנו דבר".

רס"ל רון משיח נהרג בהפלת מסוק יסעור בשלושת הימים האחרונים למלחמה. בעקבות ההפלה נכנסו כוחות מיוחדים של צה"ל על מנת לחלץ את הגופות. יחד עם רון, נהרגו עוד ארבעה אנשי צוות המסוק. "אסור לישראל לשחרר רוצחים תמורת פריטים או חלקי גופות שנסראללה טוען שיש לו", אמר מוטי. "כבר קיבלנו בעבר פריטים אישיים של רון, כמו האולר האישי שלו, ואני בטוח שהיו במסוק פריטים נוספים שלא הוחזרו".

"אמנם אחרי שראינו את הדיסקית זה עושה משהו בלב", הוסיף מוטי, "אבל בסופו של דבר זה לא נותן לנו סיבה להיסחט וגם אסור לממשלה ולמערכת הביטחון להנחות את ישראל לוותר לנסראללה, ובכלל אני מציע שפחות נתעסק בנאומים של האיש הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully