וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן לישראל: החזירו החשמל לעזה

ניר יהב

20.1.2008 / 23:00

יושב ראש הרשות הפלסטינית גם פנה לאו"ם ודרש כי יפעילו לחץ על ישראל להסיר את המצור מעל רצועת עזה. חמאס: להפסיק השיחות עם ישראל

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן קרא הערב (ראשון) לממשלת ישראל להסיר באופן מיידי את המצור מעל רצועת עזה ולהתיר מעבר של דלק אליה. אבו מאזן קרא לליגה הערבית לקיים דיון דחוף במצור הישראלי ודרש מהקהילה הבינלאומית להתערב באופן מיידי להפסיק את המצור.

אבו מאזן שיגר גם פנייה דחופה למזכ"ל האו"ם באן קי מון ולקוורטט, בדרישה ללחוץ על ישראל כדי שתסיר את המצור. "אני קורא לבני העם הפלסטיני שבזמנים קשים כאלו יש לשמור על אחדות", אמר.

בתוך כך, הארגונים הפלסטינים משגרים איומים נוכח המצב הקשה ברצועה. מפקדת ועדות ההתנגדות העממית הכריזה: "לא נשתוק בזמן שבני עמנו מתים בגלל המצור". הארגון איים עוד כי יפתח בכוח את מעבר רפיח בין מצרים לעזה, אם המצור לא יוסר בשעות הקרובות.

בחמאס דרשו מאבו מאזן להפסיק את המשא ומתן עם ישראל ומהעם הפלסטיני ביקשו לצום מחר כאות הזדהות עם העם הפלסטיני בעזה. דובר הארגון, סאמי אבו זהרי, קראו לארגונים הפלסטינים לפעול על מנת להסיר את המצור.

פעילותה של תחנת הכוח המרכזית ברצועת עזה הופסקה לחלוטין, לאחר שישראל ניתקה את אספקת הדלק לרצועה. "לא מזמן סגרנו את התחנה", סיפר מנהל התחנה אבו סיסי. "לפחות 800,000 תושבים תחת עלטה. הקטסטרופה תשפיע על בתי חולים, מרפאות, בתים ומפעלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully