וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נהג בשכרות ברכב צבאי

20.1.2008 / 14:59

החייל נתפס ביום שישי כשהוא שיכור, אחרי מרדף משטרתי בצומת תל-נוף. חיילים בבסיס: "קצינים ידעו שהוא נוהג בגילופין"

אלכוהול באוגדת האש: חייל המשמש כנהג אבטחה בבסיס מפקדת "עוצבת האש" במרכז הארץ, נתפס בליל שישי האחרון לאחר מרדף ממושך בצומת תל נוף, כשהוא נוהג ברכב צבאי שיכור לחלוטין. החייל הועבר לבסיס משטרה צבאית 'יואב' שבקסטינה. חיילים בבסיס מעידים כי קצינים שהיו בשבת בבסיס ידעו כי החייל נוהג ברכב כשהוא בגילופין.

תחילת הסיפור ביום שישי בערב, כאשר החייל נראה משתכר בבסיס של האוגדה במרכז הארץ. החייל, המשמש נהג אבטחה בבסיס, לקח את אחד הרכבים בבסיס ללא רשות ויצא ככל הנראה למסיבה באיזור. לאחר שיצא מהמסיבה החל לנסוע במהירות מופרזת בחזרה לבסיס, אולם אז נצפה בצומת כנות על ידי שוטרי תנועה. השוטרים החלו במרדף ממושך וקראו לנהג לעצור, אולם זה הגביר את מהירות נסיעתו. בסופו של דבר הוא נעצר בצומת תל נוף ומבדיקה שנערכה במקום התגלתה כמות גבוהה מאוד של אלכוהול בדמו.

חיילים בבסיס מעידים, כי קצינים ששהו במהלך השבת בבסיס ביחד עם החייל ידעו כי הוא שותה בבסיס, ואחד אף שוחח עימו בנושא. "אחת הקצינות שהריחה ריח חזק של אלכוהול ממנו שאלה אותו 'גם היום אתם שותים?", מספר חייל בבסיס. "היא ביקשה ממנו להפסיק אבל אמרה לו שהיא לא תספר על כך לאיש". בסופו של דבר, כאמור, השיחות לא הועילו.

בדובר צה"ל אמרו בתגובה כי "בנושא נפתחה חקירת מצ"ח ועם סיומה יועברו הממצאים לעיון ולחוות דעת הפרקליטות הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully