וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - שינוי מגמה

יאיר טריבלסקי

20.1.2008 / 12:08

יאיר טריבלסקי ניתח עבורכם את מפת הכוכבים בשמים והשבוע הוא מכריז על מהפך

שני מעברים של כוכבים למזלות אחרים, הופכים את השבוע הזה (שבין 20 ל-27 בינואר) לסמן של שינוי מגמה, בעיקר בתקשורת הרגשית והחברתית שלנו עם אחרים. ואולם, האלימות שנמצאת באוויר בשבועיים האחרונים לא תיפסק, ואפילו עלולה להגיע להקצנה מסוימת באמצע השבוע. מצד שני, הרומנטיקה חוזרת, אבל רק ליום או יומיים, שעלולים לגרום לנו לאבד את הצפון. אבל קרקע בהחלט יש והשבוע כדאי לנסות שלא לאבד אותה.

המעבר הנעים של השבוע

המעבר הנעים של השבוע הוא מעברה של השמש ממזל גדי הנוקשה משהו, למזל דלי החברתי והאוורירי. נראה שמיקוד הפעולה משתנה מעט וכעת הוא מתכוון לפעולות לא סוליסטיות, אלא לעבודה ולעשייה בצוותא. הגיע הזמן לשדרג את הפעילות שלנו, להתחיל לסמוך על מי שאנחנו ועל מי שנמצא איתנו, לשפר תקשורת בתחום החברתי ולהפוך לידידים אנשים שאיתם יש לנו קשר מקצועי, או כאלה שחושבים כמונו.

מה יותר כיף מאשר למצוא מכנה משותף מקצועי עם מי ששותה איתנו בירה ומהגג על החיים? אי שם מבעד לשיחות השמחות, מפציעים להם גם רעיונות חדשים לסטארט אפ שעדיין לא קם, עבודה שמכניסה קצת יותר ממה שתכננו, או סתם ביקור ידידותי אצל מי שאפשר לראות אצלו את ליגת האליפות ולשחק עד ארבע בבוקר. זה בדיוק הזמן לחשוב מה יש לנו להציע לחברה שמסביב, להיות קהילתיים יותר, להזמין לטשולנט שכנים שגרים ממש קרוב ולהראות לעולם את הצד הידידותי שלנו, זה שמביא איתו את היין הטוב למסיבה וגם נשאר לנקות כשהכל נגמר.

בכל אחד מאיתנו יש מוביל חברתי קטן שמוכן להשקיע ולהיות שם גם עבור אחרים, ורק חשוב לו שלא להרגיש פראייר – זה שנשאר אחרון עם הבקבוקים הריקים ביד, כשכולם שואגים מצחוק במעלית בדרך הביתה. אולי משום כך, זה גם הזמן להפסיק לעשות חשבונות קטנוניים ולהיות שם עבור אחרים גם אם לא ממש נוח או מתחשק לנו באותו הרגע. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? כמובן, בני מזל דלי (יום הולדת שמח!), אריה שישקיע החודש קצת יותר בזוגיות, שור שיקדיש יותר לנושאי קריירה ועקרב שיתמקד בנושאי בית ומשפחה.

הזוית הדרמטית של השבוע

ונוס הרגשית והסקסית עוברת השבוע למזל גדי, אבל דקה לפני זה היא יוצרת זוית של צמידות עם כוכב פלוטו, אותו כוכב יצרי וכוחני, שעלולה להביא איתה דרמות אמיתיות כמו שאנחנו אוהבים, שמקבלות אפילו עוצמה גדולה יותר במזג האוויר הקפוא הזה.

זוית כזו עלולה לגרום לחלק מאיתנו לקבל החלטות ממקום רגשי וסוער בנוסח הכל או כלום, בשל פחד לאבד מערכת יחסים קרובה ונוגעת או החשש מהכניסה למאבקי כוח בקשר רגשי ואפילו עימות עם מי שנמצא ממול על הערכים שלנו. חשוב להיזהר במיוחד השבוע מהפסדים כספיים, כמו גם מהחלטות פזיזות ושיקולי דעת מוטעים: החלטות כאלה כדאי להשאיר לשבוע הבא. חשוב גם לשמור על הפה ולא לומר בלהט מלים שאנו עלולים להצטער עליהן בהמשך. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב וקשת.

הרגשות השבוע

ונוס, אותו כוכב שמסמל רגשות (בעיקר במערכות היחסים), עובר למזל גדי המחוספס משהו, אחרי כחודש סוער ומלא תהפוכות רגשיות במזל קשת. לאחר שבזמן האחרון היו לא מעט דרמות קטנות במערכות היחסים, ונוס הסקסית שלנו שנשארה לפעמים עד שעות הבוקר המאוחרות עם כל האדרנלין שבעולם ובדקה גבולות פה ושם כדי לראות איך החיוניות והיצריות מבצבצות להן שוב בחורף הקפוא הזה ומזכירות לה מה קורה כשהדם חם במיוחד, עוברת מהשמלה השחורה הסקסית שלה לבגדי עבודה, פותחת את התריסים, נותנת לבוקר להיכנס פנימה, מפעילה את שואב האבק, מתחילה לנקות ולארגן מחדש את כל הבלגן הרגשי שהצטבר לו בשבועות האחרונים, וקצת סתם את המערכת, בעיקר זו הכספית, המקצועית ופה ושם גם המשפחתית.

ונוס שלנו מביאה עכשיו למערכת הרגשית שלנו, איזו נגיעה פרקטית שלא היתה שם קודם. זהו מיקום שעשוי להביא איתו צורך למסד קשרים שעד עכשיו היו מעורפלים למדי בפאב המקומי כשאבסולוט עם קרח על הבר, או בדרמה מקומית של ללכת-ולחזור מהסוג הדרמטי המוכר. פתאום חלק לא קטן מאיתנו, בעיקר זה שפנוי רגשית משום מה, מתחיל להתגעגע למשהו ממוסד וקבוע יותר, מסתכל בקנאה על כל הזוגות החבוקים האלה שחוצים את הכביש לפותים זה בזו בקור וחושב על הסדין החשמלי הבודד שלו.

דווקא עכשיו יכולה היכרות מקרית במסיבה חולפת או באתר דייטים להפוך להיות נושא שגורם לך לדמיין חיי זוגיות שנה או שנתיים קדימה וזה בדיוק הזמן ללכת על זה, בלי לחשוב פעמיים: הזמן יוכיח אם זו היתה גחמה חורפית מקרית, או שמא שילוב קטלני שבאינטואיציה של רגע יהפוך עם הזמן לשלד איתן של קשר אמיתי.

אבל לא רק ביחסים, אלא גם בנושאי כספים - המגמה עשויה להתהפך עכשיו. חלק מהמרים בבורסה וכל מי שנכנס לספקולציות כספיות כאלה ואחרות, עלול להרגיש פתאום שנמאס לו, שהגיע הזמן לעבור להשקעות סולידיות ושהמעקב אחרי הגרף התזזיתי שעולה ויורד מתיש אותו לגמרי. לאלו, זהו זמן לגישה שקטה ובטוחה יותר לנושאי כספים, כשונוס במזל גדי קשורה יותר לנפט, לזהב, לערכים קבועים, סולידיים ושמרניים שערכם לא משתנה עם הרוח של מהמרי השוק העולמי ושתמיד יהיו שם, ברווח גדול או קטן יותר.

ובכלל, הצד הפרקטי של החיים הופך לדומיננטי יותר בכל מה שקשור לאזור הלב. בצד ההשקעה שלנו בצד החברתי, זהו זמן להשקיע עכשיו קצת יותר בצד המעשי, זה שבונה לו בסיס פעולה כלכלי, חכם ונכון יותר, מאמין בו ומאפשר צמיחה פרקטית בשטח, גם על חשבון הסערות והדרמות שהנפש מתגעגעת אליהם, אבל בינינו - מהם לא צמחה הרבה טובה בשבועות האחרונים, חוץ מרגעים זעירים של אקסטזה ומחירה המוכר בהרהורים הנוגים על מהות החיים בטקילה האחרונה של הערב.

ואולי באמת הגיע הזמן לגייס את הלב למאמץ המלחמתי על האוברדראפט המשתולל, לשים אותו בצד מעט שינוח ולהפנות את האנרגיה שלנו להחזרת חובות וחזרה איטית אך בטוחה לקרקע יציבה מתחת לרגליים. מי שבעיקר יושפע ממעבר זה של ונוס הם כמובן הגדיים, שיזכו לעדנה בחודש הקרוב, הסרטנים שממול, המאזנאים והטלאים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו אינה קלה השבוע. מרקורי, כוכב התקשורת, נמצא עכשיו במזל דלי החברתי, אלמנט שעשוי להביא איתו על פניו תקשורת חברתית במיוחד והרבה קשרים חדשים. אלא שדווקא השבוע נצמד מרקורי לכוכב נפטון, אלמנט שעלול להפוך כל דבר לרגשי ורגשני, להביא איתו אשליות ופנטזיות, לאבד את הצפון ומה שחשוב יותר - את הבסיס שהרגליים עומדות עליו.

אפשר לומר שהרומנטיקה חוזרת לתמונה באמצע השבוע, עם לא מעט דרמות של ונוס מול פלוטו ועם מצבי רוח מתחלפים ומשתנים במהירות וגלי רגש סוערים בצמידות הזו של מרקורי לנפטון.

דווקא עכשיו כדאי לשמור על הקו שהנחה אתכם עד עכשיו, לא להתפתות לרווחים קלים מידי או לאמירות נחפזות מידי, לשים את היחסים במקום שבו אפשר לראות היטב מי נגד מי ובעיקר להתחבר לעובדות בשטח, גם כשאנחנו מדברים בהתלהבות על אהבה מול שקיעה חורפית עם כוס יין ביד ועיניים בורקות מולנו. מי בעיקר זקוק לשמור עכשיו על עצמו מפני החלטות רגשניות, נחפזות, מסקנות מהירות ופנטזיות שעלולות להיות קטלניות עבורנו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, ודלי.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה
זהו השבוע האחרון להילוכו האחורי של כוכב מרס, שליט המזל שלכם. זמן לסגור את כל המעגלים שעד עכשיו הפריעו לכם בחייכם, לפני שאתם שוב מתחילים לנוע קדימה.

שור
כדאי להיזהר מאוד מלסכן את כל מה שהשגתם בזמן האחרון בגלל קריזות של רגע ולא להיסחף יותר מידי אחרי הרגש. גלו איפוק.

תאומים
רצוי להיצמד לעובדות ולהחזיק בהן בחוזקה, דווקא כשהרגש כל כך חזק ומאיים להציף את הכל. הלב אינו הכל, תאומימים, בעיקר כשהרגליים באוויר.

סרטן
ונוס שעוברת למזל גדי מול המזל שלכם, תביא איתה חודש מעניין להשקעה במערכות היחסים שלכם. זה הזמן להגדיר בדיוק את הציפיות שלכם.

אריה
מעבר השמש למזל דלי, ידגיש בתקופה הקרובה את כל מה שקשור לזוגיות ולמערכות יחסים. זה הזמן להתמקד בהן.

בתולה
שבוע לא קל עובר על כוחותינו ולמרות שהנפש סוערת, כדאי להתמקד בפרטים הקטנים – הם אלה שיעשו את ההבדל.

מאזניים
חשוב להיזהר ממאבקי כוח מזדמנים עם מי שנמצא ממול ולא לאפשר לאחרים לשלוט בחייכם. עמדו על הערכים הרגשיים שלכם.

עקרב
זמן להחליט שלא לאפשר לרגשות להכניס אתכם לדרמות ולסערות: גלו שליטה במצב ונסו להגדיר לאן אתם רוצים להגיע מבחינה רגשית.

קשת
מעברה של ונוס למזל גדי, עלול להביא איתו הוצאות גדולות במיוחד, לצד הצורך להגדיר מחדש את כל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם.

גדי
ונוס נכנסת למזל שלכם ונראה שהחיים הופכים לרגשניים יותר. הגיע הזמן להוריד את המעטה הקשוח ופשוט להתמסר...

דלי
יום הולדת שמייח, דליים! זמן טוב להגדיר סיכומים מהשנה שחלפה ולהעמיד פנים מופתעות ממסיבות ההפתעה שמארגנים לכם.

דגים
התחום החברתי יהפוך אקטיבי יותר בתקופה הקרובה וידגיש את הצורך להרחיב את המעגל החברתי שלכם: תתפלאו עד כמה אוהבים אתכם, דגיגים...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully