וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בממשלה קוראים לחסל את נסראללה

ספי קרופסקי

20.1.2008 / 10:50

לפני ישיבת הממשלה אמר השר שטרית כי אין לנהל מו"מ עם מנהיג חיזבאללה, אלא יש לחסלו. השר בוים: לדאוג שלא יראה אור יום

"נסראללה הוא עכבר ביבים. צריך לדאוג שלא יראה אור יום ושימשיך להתחפר במאורותיו", כך אמר היום (ראשון) שר הבינוי והשיכון זאב בוים לפני ישיבת הממשלה השבועית.

שר הפנים, מאיר שטרית, התייחס גם הוא לדבריו של מזכ"ל החיזבאללה כי בידי ארגונו חלקי גופות של חיילים ישראלים. "נסראללה הוא אדם שעובר את כל הגבולות הבלתי אנושיים. לא צריך לנהל איתו משא ומתן, צריך לחסל אותו", אמר. גם השר יצחק כהן (ש"ס) הצטרף לקריאה כי יש "לחסל את נסראללה".

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר בפתח הישיבה, כי במהלך ביקורו בשדרות בשבוע שעבר, הוא מצא "כושר עמידה וחוסן". השר לביטחון פנים אבי דיכטר בירך את אולמרט על ביקורו בשדרות, ואמר במהלך ישיבת שרי קדימה כי "מצב הרוח בעיר הוא קשה ביותר. אם לא נדע לייצר הרתעה בעזה – שדרות תקרוס".

מאז שעות הבוקר נפלו שתי רקטות קסאם באזורים פתוחים סמוך לשדרות. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מעל 40 רקטות קסאם נורו לעבר יישובי עוטף עזה במהלך סוף השבוע. איש לא נפגע אולם נזק נגרם לכמה מבנים.

במהלך ביקורו בשדרות ביום חמישי, אמר אולמרט כי "אנחנו רוצים לפגוע באלו שפוגעים בנו, אך אנו גם רוצים להיות זהירים ומדויקים, ולא לפגוע בחפים מפשע". לדבריו, "לא תמיד נעשות פעולות בסדר גודל עצום, אך כל הזמן נעשית פעילות סיכול ומניעה, מדויקת ומתוחכמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully