וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי: "לא היתה ירידת מתח מהניצחון על בית"ר"

יצחק סולומון

19.1.2008 / 23:26

יא יא פטי טוען שהיכולת הירודה של הקבוצה ב-0:0 מול בני יהודה לא קשורה לניצחון על האלופה. לוי: "רוצים לשמור על הסגל הקיים כולל בוזגלו"

אוהדי בני סכנין מחאו כפיים לשחקנים בסיום המשחק, למרות שקבוצתם לא הצליחה לנצח את האחרונה בטבלה, בני יהודה. "הם רצו, נלחמו, אבל לא הלך", הסביר אחד האוהדים, בסיום המשחק הערב (שבת) שהסתיים בתוצאה 0:0. הבלם יא יא פטי: "אני לא חושב שהייתה איזו ירידת מתח אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר. השחקנים נלחמו, נתנו את הכול, אבל דברים לא הצליחו. זה קורה בכדורגל, ובימים כאלה צריך להיות מרוצה גם מנקודה אחת".

הקפטן מאיר כהן: "לא הלך לנו, אבל צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, וזה שעוד משחק שמרנו על רשת נקייה ולא הפסדנו", אמר השוער. "בני יהודה נלחמו על החיים שלהם ומגיע להם כל הכבוד, אנחנו היינו מתחת לרמתנו הרגילה, לא קרה כלום וזה לא סוף העולם. אנחנו כבר עם הפנים קדימה". בסכנין כעסו על הקשר, חאלד חלאיילה, שאמר בסיום כי הסיפור סביב מאור בוזגלו ומכבי חיפה פוגע בקבוצה. היושב ראש, מאזן גנאים, אמר: "שיחקו היום 11 שחקנים ולא רק מאור בוזגלו". המאמן אלישע לוי: "שיתעסק בדברים שהוא יודע לעשות".

מחר צפוי גנאים להיפגש עם מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, שקבוצתו מעוניינת בחזרתו המיידית של בוזגלו לקבוצה. העמדה הרשמית בסכנין היא שאין לשחרר את בוזגלו והוא חייב לסיים את חוזהו במועדון, אבל בסכנין אומרים: "אי אפשר לדעת איך המשא ומתן יתקדם ומה חיפה יהיו מוכנים להציע". מי שנחרץ בעמדתו כי אין לשחרר את בוזגלו הוא המאמן, אלישע לוי, שאומר: "אנחנו רוצים לשמור על הסגל הקיים, כולל מאור בוזגלו, ואפילו להתחזק בעוד שני שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully