וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: דברי נסראללה הם מהלך ציני ומרושע

ניר יהב ויהושע בריינר

19.1.2008 / 22:24

בצה"ל הגיבו להודעת מזכ"ל החיזבאללה כי בידי ארגונו "ראשים, ידיים ורגליים" של חיילי צה"ל. "חיזבאללה מפר ערכים מקודשים"

צה"ל הגיב הערב (שבת) לדברי מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, לפיהם יש בידי ארגונו חלקי גופות של ישראלים. "דבריו של נסראללה הם מהלך ציני ומרושע של ארגון חיזבאללה ושל העומד בראשו", נאמר בהודעת צה"ל. "נסראללה רומס ברגל גסה את הקוד האנושי הבסיסי ביותר של כבוד האדם ואינו מכבד אמנות בינלאומיות העוסקות בסוגיות אלו. חיזבאללה מפר את הערכים המקודשים לכלל הדתות, ובהן האיסלם".

בצה"ל קראו להוקיע את נסראללה. "אנו קוראים לכל מי שעיניו בראשו להתבונן על האיש ומנהגיו השפלים ולהוקיע אותו".

מוקדם יותר היום אמר נסראללה, כי בידי הארגון נמצאים "ידיים, רגליים וראשים של חיילי צה"ל וכן גופה כמעט שלמה". בנאום שנשא בעצרת לרגל חג העשורא בדרום ביירות נמנע נסראללה מלציין בכמה חיילים מדובר ומתי נהרגו, אך רמז כי לא מדובר בחיילים בודדים. זוהי הופעתו הציבורית הראשונה של נסראללה מאז מלחמת לבנון השנייה.

נסראללה אמר עוד, כי "על האומה הערבית כולה לדבוק באופציית ההתנגדות בתגובה על ביקורו של הנשיא בוש באיזור. על הערבים והמוסלמים לסרב להצעות האמריקאיות משום שמדובר בניצול".

לדבריו, "דיבורי ישראל על מלחמה חדשה נועדו להפחיד את האנשים. אם ישראל תפתח במלחמה נגד לבנון, חיזבאללה ישיב מלחמה שתשנה את האיזור". הוא האשים כי "ישראל נוקטת סחבת מכוונת במשא ומתן לשחרור האסירים הלבנונים".

לפני כחודש אמר נסראללה כי בידי ארגונו גופות של חיילי צה"ל. לדבריו, "הצענו להחזיר את הגופות, אולם הצד הישראל לא גילה בכך עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully