וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדיו של הנשיא מיטראן מוצעים למכירה

18.1.2008 / 19:02

אלמנתו של נשיא צרפת לשעבר, שנודע בטעמו המשובח באופנה, החליטה לערוך מכירה פומבית של בגדיו. מי אמר תיק מעור תנין ולא קיבל?

אלמנתו של נשיא צרפת לשעבר פרנסואה מיטראן תעמיד את מלתחתו למכירה פומבית. כך שאם חשקה נפשכם בחליפת משי, מגבעת, או תיק מעור תנין, שיש להם גם ייחוס – זאת ההזדמנות שלכם.

המכירה הפומבית תתקיים בפריס ב-29 בינואר והיא תכלול 367 פריטים מארונו של הנשיא המנוח. המכירה חושפת את חיבתו של מיטראן לפריטי לבוש יוקרתיים וראוותניים. בבית המכירות הפומביות שיערוך את המכירה מצפים למכור כ-100 חולצות וכ-60 חליפות שכיסו בעבר את גופו של נשיא הרפובליקה. בין השאר יוצעו למכירה גם מתנות שקיבל מיטראן ממנהיגים ברחבי העולם, ביניהן גם תיק מנהלים עשוי עור תנין עם הקדשה אישית מפידל קסטרו, נשיא קובה.

פרנסואה מיטראן כיהן כנשיא צרפת בין השנים 1981 ל-1995. מאז מותו בשנת 1996 החזיקה אלמנתו, דניאל מיטראן, בבגדיו בדירתה בפריז. כעת היא מקווה לגייס באמצעות מכירתם לפחות 100 אלף יורו שיועברו לקרן צדקה העוסקת בזכויות אדם, ושאותה היא מנהלת.

מיטראן התאפיין בטעם יקר במיוחד ומלתחתו מכילה פריטי לבוש שעוצבו על ידי טובי המעצבים בעולם כמו: כריסטיאן דיור, שאנל, ז'יל סנדר, איב סאן לורן ובית האופנה הרמס. רוב הפריטים באוסף יוצעו למכירה במחיר של 20-450 יורו, בעוד שהפריטים המיוחדים יותר, דוגמת התיק שקיבל במתנה מקסטרו, יימכרו במכיר גבוה יותר של 500-700 יורו.

ואולם, מי שקיווה להזדמנות להיכנס לנעליו של הנשיא, ולא במובן המטאפורי, יאלץ להתמודד עם מכשול מסויים. זוגות נעליים ספורים בלבד של מיטראן יוצגו במכירה וכולם במידה הקטנה ממידת הנעליים הממוצעת לגברים, שכן, למיטראן מסתבר, היו רגליים קטנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully