וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר חוזר לאופציית הרכז הזר

שגיא ניר

18.1.2008 / 11:08

הכישלונות האחרונים גרמו לירושלים לחפש מנהל משחק, במקביל לחיפוש אחר גבוה. פליקס יישאר בינתיים, ארנולד בספק לגלבוע/עפולה

עם רגל וחצי מחוץ ליול"ב קאפ, ואחרי שבועיים קשים שכללו תבוסות באירופה והפסד ביתי בליגה לאשקלון, חוזרים בירושלים למלאכת הבניה של הקבוצה. השינוי הפעם: חזרה לקונספציית הרכז הזר.

ירושלים, שפתחה את העונה עם הרכז וויל בליילוק, העדיפה אחרי שיחרורו להפקיד את המפתחות בידיו של דרור חג'ג', כשהוא מגובה בגארדים זרים שאינם רכזים טהורים. הכישלונות האחרונים, כמו גם צפיפות הזרים בעמדות 2 ו-3, שנפתרה חלקית עם שיחרורו של אנתוני רוברסון, גרמו למאמן דן שמיר להבין כי הוא זקוק בכל זאת לרכז זר.

אחרי חוסר ההצלחה עם אד קוטה, הוראס ג'נקינס ו-וויל בליילוק, רכזי הקבוצה מאז מונה למאמן, יקווה הפעם שמיר להצלחה גדולה יותר בשוק השחקנים. במקביל, ממשיכה ירושלים לחפש שחקן פנים זר, שיחבור לג'יימי ארנולד, ארז מרקוביץ' ונואל פליקס. פליקס, שזכה בזאדאר למנת דקות מכובדת בהשוואה לקרדיט שקיבל עד כה, יישאר בינתיים בקבוצה, בתקווה שיוכל לתרום יותר.

בירושלים מתכוננים למשחק הליגה בעפולה ביום ראשון, כשכבר אתמול חזרו לאימונים ארז מרקוביץ' ויהוא אורלנד, שחלו בקרואטיה. שרון ששון, שנפגע בפרק כף ידו מול אשקלון ולא שיחק בזאדאר צפוי לחזור לשחק, לאחר שערך אימון מלא ביום שישי. ג'יימי ארנולד, שמחלים מניתוח בברכו וקיים השבוע אימונים אישיים, לא התאמן משום שהוא סובל עדיין מכאבים, והוא בספק למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully