וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המכה שהמחבלים ספגו אינה האחרונה"

ספי קרופסקי

17.1.2008 / 14:26

ראש הממשלה התייחס לפעילות צה"ל, והבטיח לתושבי שדרות להמשיך לפעול ברצועה. "נעשה את מה שצריך באיזונים הנכונים, ללא פשרה, ללא ויתור וללא רחמים"

"אני מבטיח לתושבי עוטף עזה שצה"ל ימשיך לפעול בחוכמה, בתעוזה, ובדיוק", כך אמר היום (חמישי) ראש הממשלה אהוד אולמרט בנאומו בכנס התאחדות התעשיינים בתל אביב. לדבריו, "אני מאמין שבסופו של דבר הפלסטינים יאלצו להסתגל לנורמות אחרות לגמרי מאלה המניעות אותם היום".

אולמרט התייחס לפעילות הצבאית בימים האחרונים ברצועה, כתגובה לירי הקסאם. "לפני יומיים ביצעו כוחות הביטחון פעולה נועזת בעזה, ובמהלכה נפגעו מחבלים רבים" אמר. הוא הבטיח כי הפעילות תמשך, ואמר כי "המחבלים ספגו מכה, והמכה הזו איננה המכה האחרונה שיספגו נוכח המשך הירי הבלתי נסבל על תושבי דרום הארץ".

"אנחנו לא מחפשים לפגוע בתושבים חפים מפשע ברצועה" הוסיף אולמרט. "אין לנו תשוקה מיוחדת להרוג אף תושב בעזה, אבל איננו מוכנים להמשיך לסבול מהירי בדרום. למרות שקשה מאוד להתאפק אנחנו נמשיך לפעול בצורה שתגיע לטרוריסטים כדי שאלו יבואו על ראשם".

ראש הממשלה גם הגיב לסקר שהתפרסם היום, לפיו 75% מילדי שדרות סובלים מחרדה. "אנחנו מסתכלים על מספר הנפגעים באופן פיזי, ואומרים 'ברוך השם שלא נהרגו אזרחים'. אבל כל מי שמכיר את מה שקורה, יודע איזה מחיר נפשי כבד משלמים התושבים, באופן שמערער את שלוות חייהם ונוטל את טעם חייהם".

"ליבה של ישראל כולה נמצא עם תושבי הדרום. נעשה את מה שצריך לעשות ונמשיך להילחם בג'יהאד ובחמאס ובכל מי שנספח אליהם, ללא פשרה, ללא ויתור וללא רחמים", סיכם אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully