וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר תקף את אביו בסכין

נתיב נחמני

17.1.2008 / 12:56

ביהמ"ש האריך את מעצרו ושלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. במקרה אחר, אב שפך מים רותחים על בנו, לאחר שזה ניסה להציתו

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) את מעצרו של צעיר בן 20, תושב רמת גן, החשוד שתקף אתמול את אביו באמצעות סכין קומנדו, לאחר שהתנהל בין השניים ויכוח. המשטרה טענה כי תוך כדי הויכוח, החל הבן לרוץ לעבר אביו כשבידו סכין. עם הגשת התלונה, ציין האב כי מטרתו אינה שבנו יישלח למעצר, אלא שהוא רק מבקש להרחיקו ממנו.

במהלך המשפט קם האב, וטען כי הוא לא סיפר לשוטרים שהבן רץ אחריו עם סכין, אלא שהוא רק תקף אותו בבית. הוא ציין שהוא מרחם על בנו ומצטער על כל המקרה. הוא אמר כי בנו זקוק לטיפול ולא למאסר.

מהחלטת השופטת עולה, כי האב מאוים על ידי בנו ונתקף על ידו חדשות לבקרים, וכי יש בסיס סביר לחשד שהבן אכן החזיק ברשותו סכין גדולה ומסוכנת בעת מעצרו. בהחלטתה קבעה השופטת כי העצור ישלח לבדיקה פסיכיאטרית, שתוצאותיה יוגשו מחר לבית המשפט.

רגע של אובדן דעת

בתוך כך, היום יובא לבית משפט השלום בנצרת עילית אב תושב העיר, אשר שפך מים רותחים על פני בנו בן ה-15, גרם לו לכוויות ופצע אותו באורח בינוני.

העניין התחיל במעשה קונדס של הבן, שלקח "תרסיס שלג", הדליק מצית, וריסס לעבר אביו, כך שמהמיכל יצאה להבת אש גדולה. כתוצאה מכך נשרפו חלק משערות ראש האב. בין השנים החל ויכוח שבסופו, כאמור, ברגע של אובדן דעת, שפך האב את המים הרותחים על פני בנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully