וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפרון: הגישו כתב אישום או שחררו אותי

נתיב נחמני

17.1.2008 / 12:35

מעצרם של החשודים בנסיון רצח רפי אוחנינה הוארך בפעם השביעית. במהלך הדיון התפרץ אלפרון: מתי תיגמר החקירה הזאת לכל הרוחות?

מערכת וואלה!

צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: יאיר דניאל

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בפעם השביעית את מעצרם של של יעקב אלפרון ,אמיר ניגרקר וערן גרינשפן, החשודים במעורבות בניסיון החיסול של העבריין רפי (אוחנה) אוחנינה.

המשטרה חזרה על טענותיה כלפי החשודים, אותן השמיעה בדיונים הקודמים, אך הפעם הודיעה כי בכוונתה לפנות ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, בבקשה להאריך את מעצרם של אלפרון וניגרקר מעבר ל-30 הימים שבסמכות בית המשפט להאריך. זהו היום ה-25 למעצר.

עורכי הדין של החשודים, שי נודל, גיא פרידמן ואתי כהנא התרעמו על התנהלות המשטרה בעניין. "אפשר לעשות צחוק מאיתנו עד גבול מסוים", אמר במהלך הדיון עו"ד נודל. "עד מתי תבוא המשטרה עם אותן הראיות מהימים הראשונים ותזכה להארכות מעצר נוספות?"

במהלך הדיון איבד אלפרון את סבלנותו, עמד על רגליו, למרות שהשופטת מרים דיסקין אסרה זאת עליו, ואמר: "מתי זה ייגמר, מתי תיגמר החקירה הזאת לכל הרוחות, עוד כמה זמן?".

אלפרון חייך למשמע ההחלטה אך לבסוף שוב פקעה סבלנותו, נעמד וקרא בקול "בסדר, אני מוכן לעוד חמישה ימים, אבל מה אחר כך? יבקשו עוד חמישה?" כשיצא אמר לוואלה! חדשות: אני לא מבין מה הם רוצים ממני, עד מתי הם ימשיכו עם השטויות האלה? הגיע הזמן שהמשטרה תיקח כבר החלטה או להגיש כתב אישום או לשחרר אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully