וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המריבה: ויכוח בחברון לקראת בג"ץ

פנחס וולף

17.1.2008 / 6:04

לקראת הדיון בבג"ץ בנוגע ל"בית המריבה", מתגלים חילוקי דעות בישוב היהודי בחברון. ברוך מרזל: יש להערך למלחמה על בתינו

חילוקי דעות קשים מתגלים בישוב היהודי בחברון, לקראת הדיון שיתקיים בצהרים (חמישי) בבג"ץ בנוגע לבית המריבה בחברון. ברוך מרזל, תושב העיר, שיגר מכתב חריף לכל התושבים ובו הוא טוען כי על מגישי העתירה מטעם חברון, אורית סטרוק ונועם ארנון, למשוך את העתירה.

"שופטי בית המשפט העליון בראשות בייניש, שמו להם למטרה לפגוע ולהרוס כל דבר שבקדושה ובמיוחד את ההתיישבות ביהודה ושומרון", כתב מרזל במכתב. "אשר על כן, יש למשוך את העתירה מבית המשפט העליון ולהיערך למלחמה על בתינו ועל חיינו – מלחמה שהאירועים בעמונה יהיו כאין וכאפס לעומתה. עלינו לנהוג כמתתיהו ובניו שנלחמו במסירות נפש כנגד מי שמבקש לגזור על הכל"

לעומת דבריו התקיפים, ארנון וסטרוק העדיפו להגיב במתינות. סטרוק הסתפקה בתגובה מינורית. "זו לא פעם ראשונה שאנחנו חלוקים בדעתנו", היא אמרה. "אבל זה נשאר ברמה של מחלוקת עקרונית ולא אישית".

נעם ארנון אמר לוואלה! חדשות כי יש צדק בטענות העולות במכתב. לדבריו, "אפשר להרים ידיים, אבל אני מקווה שכולנו וגם מרזל יווכחו לדעת שאחרי כל הטענות הצודקות יש עדיין צדק בבית המשפט למרות כל האכזבות הקשות שהוא הנחיל לכל יהודי ושהוא לא יתן את ידו למוטיבציה הגזענית הזאת לנשל יהודים מבית שהם קנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully