וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויאל: אנחנו ערוכים לספוג קסאמים רבים

16.1.2008 / 20:43

ראש עיריית שדרות נפגש עם אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט. "אנחנו נותנים לצה"ל לעשות את מה שהוא רוצה. אנחנו יכולים לספוג כל כמות קסאמים"

מערכת וואלה!

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: רביד גולדשטיין

בצל מתקפת קסאמים קשה על שדרות, ולנוכח מבצע פינוי של בני נוער מהעיר, שיזם איש העסקים ארקדי גאידמק, נפגשו היום (רביעי) ראש עירית שדרות אלי מויאל ואלוף פיקוד הדרום האלוף יואב גלנט. בתום הפגישה אמר מויאל, כי הוא צופה שהמתקפה תימשך גם היום, וגם בשבועות הקרובים. עם זאת, הוא ציין שהוא סומך על כוחות הביטחון, וחש שהתושבים לא בפניקה. לדבריו, הציבור הבין שצה"ל עובד. המדינה שחררה את הרסן. מבחינתי יש מלחמה. אנחנו נותנים לצה"ל לעשות את מה שהוא רוצה. אנחנו יכולים לספוג כל כמות קסאמים. אנחנו ערוכים".

מפקד הפיקוד גלנט אמר לאחר הפגישה, כי "אם יקרו דברים נוספים, נדע כיצד להגיב". כשנשאל לגבי פעולה קרקעית ברצועת עזה בתגובה למטח הקסאמים על שדרות ויישובי עוטף עזה, אמר גלנט כי הוא לא מדבר על פעולות עתידיות, וכי "לצבא יש את המשימות שלו, והוא מבצע אותן היטב".

מאז שעות הבוקר נורו אל עבר שדרות 48 רקטות קסאם. בתוך כך, יזם איש העסקים ארקי גיאדמק מבצע פינוי של בני נוער מהעיר. לרשות בני הנוער הועמדו אוטובוסים שהסיעו אותם לבית הארחה בירושלים.

חן אדרי, תושבת העיר בת 14, סיפרה לוואלה! חדשות כי "אנחנו לא בורחים משדרות, פשוט רוצים לנסוע מפה קצת להרגע. לא ישנו בלילה, ואנחנו בקושי לומדים. אני רוצה לישון כמו שצריך, נשאר שם עד שייגמר פה הבלאגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully