וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 שנות מאסר לאחיו של טיבי טיבי

נתיב נחמני

15.1.2008 / 17:44

נמיר בשארה הורשע ברצח אחיו כיוון שהתעלל בו במשך שנים. השופטים, במסר לקורבנות: "למרות הסבל שעבר, רצח לא הפתרון"

13 שנות מאסר בפועל נגזרו היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב על נמיר בשארה שהורשע ברצח אחיו, שחקן הכדורגל טיבי טיבי. בשארה טען כי הוא ספק מאחיו ומאביו התעללות פיזית ונפשית, עד שנשבר ורצח את אחיו.

מגזר דינו של בשארה עולה כי הוא תכנן את הרצח במשך כמה חודשים. לצורך סגירת החשבון הוא קנה אקדח, מחסנית ותחמושת וב-21.11.06, בעת שאחיו כרע על הרצפה במהלך תפילה, נעמד בשארה מאחוריו, כיוון את הנשק לראשו ושחרר שתי יריות מטווח קצר שהרגו אותו מיד.

בשארה הורשע על פי הודאתו במסגרת עסקת טיעון, שלצורך השגתה נדרש משא ומתן ממושך בינן פרקליטו למדינה. מעדות אחיו התאום של בשארה עלה כי מאז שאבי האחים עזב את הבית, טיבי תפס את מקומו ונהג לפגוע באחיו. חוות הדעת הפסיכיאטריות תמכו גם הם בגרסת האחים ועדים נוספים וחיזקו את גרסת הנאשם ואף נטען כי "אלמלא בשארה היה נתון להתעללות כה קשה, הוא לא היה עושה את המעשה שגרם למות אחיו".

"מידי שבוע מובאים לפנינו מקרים מזעזעים של התעללות בעלים בנשותיהם והורים בילדיהם", אמר השופט אברהם טל, שעמד בראש הרכב השופטים, "אסור בהחלט לעורר את הרושם אצל הקורבנות כי ניתן למצוא פתרון פשוט ואלים למצוקתם, על ידי שייקחו את החוק לידיהם ויפגעו במי שגורם לצרותיהם", סיכם אב בית הדין וכאמור, גזר את דינו של בשארה ל-13 שנות מאסר בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully