וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חשמלאים גנבו חשמל בשווי חצי מ' שקל

נתיב נחמני

15.1.2008 / 17:23

החשמלאים נעצרו בחשד שנהגו להחזיר לאחור את גלגלי השיניים במונה בעשרות דירות בתל אביב וראשון לציון

שלושה "קבלני חשמל" נעצרו היום בחשד לגניבת חשמל בהיקף של כחצי מיליון שקל. השלושה, תושבי תל אביב בשנות הארבעים לחייהם, חשודים כי זייפו את קריאת מונה החשמל בלמעלה מ-60 דירות בתל אביב ובראשון לציון.

לפני כשנה גילו בחברת החשמל ירידה בלתי מוסברת בצריכת החשמל באזורים בהם עבדו החשמלאים. בבדיקה שערכו התגלתה חוסר התאמה בין צריכת החשמל הגבוהה לתשלומים הנמוכים שהתקבלו בפועל. בחקירה משותפת ליחידת ההונאה של מחוז מרכז וליחידת הביטחון של חברת החשמל, התגלה כי שלושת החשמלאים נהגו על פי החשד לפתוח את מוני החשמל ולהחזיר לאחור את גלגלי השיניים, כך שנרשמה צריכה נמוכה יותר.

בכיר בחברת החשמל סיפר היום לוואלה! חדשות כי השלושה היו מצויידים בפלייר מיוחד, בו משתמשים עובדי חברת החשמל לפתיחת ולסגירת המונים, ונהגו לבקר בבית לקוחותיהם 3-4 פעמים בשנה. הלקוחות נהגו להזמינם במידה שצריכת החשמל שלהם הייתה גבוהה באותה התקופה. תמורת כל ביקור קיבלו החשמלאים כאלף שקלים. אחד משלושת קבלני החשמל נעצר לפני כשנה בחשד לאותה העבירה.

כאמור, שלושת הקבלנים נעצרו, נחקרו ומחר יובאו לבית משפט השלום ברמלה להארכת מעצרם. בנוסף, מתכננים במשטרה לזמן לחקירה גם את 60 בעלי הדירות שנהנו מה"הנחה" היזומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully