וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן יחליט הערב אם לפרוש מהממשלה

ספי קרופסקי

15.1.2008 / 16:14

לאחר שנפגש עם ראש הממשלה יכנס יו"ר ישראל ביתנו את מזכירות המפלגה להחליט על עתידה. ההערכה: יכריז על פרישה מהקואליציה

פגישתם של ראש הממשלה אהוד אולמרט ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הסתיימה "באווירה טובה". השניים נועדו בעקבות הצהרתו של ליברמן כי יפרוש מהממשלה במידה ובמשא ומתן עם הפלסטינים יעלו נושאי הליבה – עתיד ירושלים, גבולות הקבע וסוגיית הפליטים.

היום בערב (שלישי) צפוי ליברמן לכנס ישיבה של מזכירות ישראל ביתנו, ולאחריה יחליט על עתיד סיעתו בקואליציה. מחר בבוקר יכנס מסיבת עיתונאים בכנסת ובה ימסור את החלטתו. גורמים בישראל ביתנו מעריכים כי במסיבת העיתונאים יכריז על פירוק השותפות הקואליציונית עם ראש הממשלה.

ליברמן, כמו גם חבריו לסיעה, הצהירו בתקופה האחרונה כי יפרשו מהממשלה במידה והמשא ומתן המדיני עם הרשות הפלסטינית יעסוק בסוגיות הליבה. "זה קו אדום בשבילנו", אמר ליברמן בכמה הזדמנויות. אתמול אישרו צוותי המשא ומתן, הישראלי והפלסטיני, כי במהלך פגישתם עלו הסוגיות הללו.

בסיום הפגישה שנערכה בירושלים אמר ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני אבו עלא כי אכן התקיימו דיונים בסוגיות הליבה ושהשיחות נערכו ברוח טובה. ראש צוות המשא ומתן הישראלי, שרת החוץ ציפי לבני, אמרה כי "הקיפאון במשא ומתן אינו משרת את מדינת ישראל, ואני לא רואה בו סוג של ויתור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully