וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאניש סגר באינטר עד סוף העונה

15.1.2008 / 15:47

קשרה הפורטוגלי של אתלטיקו מדריד סגר באלופת איטליה עד סוף העונה. ארסנל, טוטנהאם ומארסיי במרדף אחרי ארשבין מזניט סנט פטרסבורג

נונו מאניש הושאל מאתלטיקו מדריד לאינטר מילאנו עד סוף השנה. לאינטר תהיה בסוף השנה את האפשרות לקנות את הקשר בסכום של ארבעה מליון ליש"ט. אינטר הייתה נואשת להחתים קשר בחלון ההעברות לנוכח הפציעות של ויירה, פיגו, ודאקורט.

רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר, שנשמע די מסוייג מההעברה עליה דובר בשבועות האחרונים, נשמע היום אחרת לגמרי, "אני חושב שהוא שחקן מצויין ויעזור לנו מאוד, במיוחד לאור הפציעות הרבות שמרכז השדה. הוא יכול להביא לנו נסיון הכרחי ואיכות", אמר מאנצ'יני. "זה חשוב מאוד שיהיה לנו שחקן כמו מאניש, וזה טוב מאוד שהוא יכול לשחק בליגת האלופות".

* ארשביניה. שלוש קבוצות במרדף אחרי אנדרי ארשבין. אלופת רוסיה, זניט סנט פטרבורג, הודיעה היום שיש התעניינות בחלוץ הקבוצה ונבחרת רוסיה. ארסנל, טוטנהאם ומארסיי הן ככל הנראה המתעניינות. "יש לנו שלוש הצעות ממועדונים חזקים באירופה" , אמר סוכנו של ארשבין, "עכשיו אנחנו צריכים לבדוק ולהעריך כל הצעה. ארשבין מאוד רוצה לעזוב את הליגה הרוסית ולשחק באחת הליגות הטובות באירופה". הדיווחים מדברים על כך שבמארסיי היו מאוד רוצים לראות את ארשבין אצלם, אבל לחלוץ יש כנראה תוכניות אחרות. "עכשיו אני מרוכז כולי בכנות של זניט לפתיחת העונה", אמר ארשבין, "אבל זה לא סוד שאני רוצה לשחק מחוץ לרוסיה, ואם זה יקרה, הייתי מעדיף את הליגה האנגלית או הספרדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully