וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה של הנסיכה דיאנה קראה לה "זונה"

15.1.2008 / 14:20

לדברי רב המשרתים של דיאנה, הקשר עם אמה נותק בעקבות הדברים. שלל את האפשרות שמשפחת המלוכה מעורבת במותה

רב המשרתים של הנסיכה דיאנה, פול בורל, גילה אתמול פרטים חדשים במסגרת החקירה שנערכת לגבי נסיבות מותה. בין השאר הוא חשף את העובדה שדיאנה נתקה את קשריה עם אימה, פרנסיס שנד קיד, משום שזו קראה לה "זונה" בגלל קשריה עם גברים מוסלמים. בורל ציטט את השיחה שהיה עד לה בין דיאנה לאימה בה אמרה לה האם בנוסף שהיא "מתעסקת עם גברים מוסלמים מזדיינים".

בורל, שחיבר שני ספרים על תקופת עבודתו עם דיאנה, אמר שאינו מאמין שלמשפחת המלוכה הייתה יד במותה של הנסיכה. לדבריו, דיאנה תכננה להינשא להסנאט קאן, מנתח לב במקצועו אך לבסוף נפרדה ממנו. הוא גם הכחיש שהיא התארסה לדודי אל פאייד, מאהבה שנהרג יחד איתה בתאונה. אביו של בן זוגה של דיאנה בעת מותה, מוחמד אל פאייד, מאשים את בית המלוכה במעורבות בנסיבות שגרמו לתאונה.

על פי אל פאייד, בעל בית הכלבו היוקרתי "הרודס", השירות החשאי הבריטי חיסל את דיאנה ואת בנו, בהוראת הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה אליזבת. לטענתו של אל פאייד, משפחת המלוכה גם הסתירה את העובדה שדיאנה הייתה בהיריון מבנו.

בורל הגיב לפתק בכתב ידה של דיאנה, בו היא מביעה חשש ש"הנסיך צ'רלס מתכנן לגרום לתאונה במכונית שלי, לפגוע בבלמים ולגרום לי לפגיעת ראש רצינית". הוא אמר ש"אינו מאמין שהנסיך צ'רלס היה מסוגל לרצוח את דיאנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully