וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה כנופיית קטינים בדרום תל אביב

נתיב נחמני

15.1.2008 / 14:38

לפי החשד, הצעירים נהגו לשדוד באלימות ילדים. 2 מחברי הכנופייה נעצרו ושוחררו למעצר בית. מעצרים נוספים צפויים היום

בדרום תל אביב נחשפה אתמול (שני) כנופיית נערים שהטילה אימה על ילדים באזור. בתקופה האחרונה נרשמו בתחנת השכונות של מחוז תל אביב תלונות של ילדים, שטענו כי חבורת נערים הכתה אותם, איימה עליהם וגנבה מהם רכוש.

חוקרי הנוער של התחנה החליטו אתמול להפוך את החקירה הסמויה בעניין לגלויה, ועצרו שניים מהמעורבים. אחד מהם, בן 15, חשוד שהיה מנהיג הכנופייה. עוד היום יבצעו שוטרי התחנה מעצרים נוספים בפרשה.

על פי החשד, חבורת העבריינים, שגיל רוב החברים בה לא עולה על 14, נהגה להתנכל לילדים בני גילם, להכותם ולשדוד את רכושם, לרוב מכשירי טלפון נייד, אותם מכרו לאחר מעשי השוד. השודדים הצעירים נהגו להסתובב ברחובות בגלוי ואף לתקוף את קורבנותיהם במקומות ציבוריים.

במקרה אחד תקפה החבורה נער צעיר בזמן נסיעה באוטובוס. חברי הכנופייה ניגשו אליו, הכו אותו וגנבו את מכשיר הנייד שהיה ברשותו. במקרה אחר תקפו נער שהסתובב בפארק בדרום העיר, הטילו אותו על ספסל ציבורי, הכו אותו וגנבו גם ממנו את מכשיר הנייד.

נפצים, סכינים וסמים

לוואלה! חדשות נודע, כי הנערים חשודים בעוד שורה ארוכה של עבירות בהן מעשי קונדס, כגון זריקת נפצים לעבר מרפאה, ועבירות קשות יותר, בהן, נשיאת סכין ושימוש והחזקת סמים.

אחד הצעירים שוחרר כבר אתמול לאחר חקירתו למעצר בית למשך חמישה ימים ואילו שותפו לעבירה, החשוד שהיה מנהיג החבורה, הובא הבוקר לבית המשפט לנוער בתל אביב, שם שוחרר גם הוא למעצר בית. בכוונת המשטרה להגיש ערר על החלטת השופט, ולבקש את מעצרו המלא של החשוד למשך שישה ימים, שכן קיים חשש כי ינסה לשבש את החקירה נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully