וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוז על אופציית ניוקאסל: "בכדורגל, לעולם אל תגיד לעולם"

15.1.2008 / 11:21

הציטוט שייך למארק יוז מנג'ר בלקבורן, שמחוזר באגרסיביות על ידי ניוקאסל. גם קיגאן בתמונה. באנגורה מווטפורד לא יגורש לסיירה לאון

מארק יוז הוא המועמד המועדף על ניוקאסל, להיות זה שיירש את סם אלרדייז. אבל המאמן המצליח של בלקבורן מסרב להתחייב לשום דבר. "זו שאלה היפוטתית ואני לא עונה על שאלות היפוטתיות" אמר יוז אחרי ניצחון בלקבורן על בולטון ביום ראשון, "בכדורגל לעולם אל תגיד לעולם, אני יכול להגיד שטוב לי בבלקבורן, אבל אין לי מושג איפה אהיה בקיץ".

יוז מוביל את בלקבורן לעונה נהדרת, והקבוצה נמצאת רק שלוש נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות. "אני זוכה לתמיכה גם מהיו"ר וגם מההנהלה" אמר יוז, "זה לא דבר שבא בקלות, וממש לא כל מאמן זוכה לו". יו"ר בלקבורן ג'ון וויליאמס אמר "אין שום התקדמות בנינו לבין ניוקאסל, לא שמעתי מהם בימים האחרונים".

קווין קיגאן, שחקנה של ניוקאסל בעבר ומאמנה, הוא השם החם שעולה היום באנגליה כמועמד לאימון. "אני אוהב את המועדון הזה, כולם יודעים את זה" אמר מאמנה לשעבר של נבחרת אנגליה, "אבל אני לא יכול להגיד אם פנו אלי או לא". וכרגיל, את זה שלא ממש רוצים, מאוד רוצה. גרהאם סונס שאימן את ניוקאסל מ-2004 עד 2006 אמר, "אם יציעו לי את הג'וב אקח אותו. זה מועדון גדול וכבוד גדול לאמן אותו. דרושה פה הרבה עבודה, ומי שיאמן כאן צריך מינימום שלוש ארבע שנים".

בתוך בורסת השמות הבלתי נגמרת של מועמדים, פורסמו היום באנגליה ידיעות שז'ראר הויה מנהל שיחות בלתי רשמיות עם ניוקאסל. הויה, מאמנה של ליברפול וליון בעבר, עובר היום בהתאחדות הצרפתית, אך זו כבר הודיע שלא תעמיד שום קשיים אם הויה וניוקאסל יגיעו להסכמה.

תישאר תישאר

אל באנגורה, קשרה בן ה-19 של ווטפורד מהליגה השנייה באנגליה, קיבל הארכה לאישור העבודה שלו. באנגורה שהיה אמור להיות מגורש מהממלכה לאחר שהאישור שלו פג, נפגש עם שר הפנים בעניין. כנראה שהפגישה עשתה את שלה, כי זמן קצר לאחר מכן החליטה וועדה ממשלתית על הארכת אישור העבודה שלו. באנגורה הגיע לאנגליה בגיל 15 מסיירה לאון לאחר שנמלט ממלחמת האזרחים הקשה המתרחשת במדינה. הוא היה אמור להיות מגורש חזרה, עובדה שהייתה מסכנת את חייו, מפני שאביו משתייך באופן מוצהר לאחד מהפלגים המסוכסכים. באנגורה שיחק עם ווטפורד 16 משחקים בפרמייר ליג בעונה שעברה.

* עוד באנגליה, חלוץ רדינג, לירוי ליטה הודיע שהוא שוקל לעזוב את הקבוצה. החלוץ שהבקיע בעונה שעברה 14 שערים, הבקיע העונה שער אחד בלבד, ולא מוצא את מקומו בהרכב. מאמן רדינג, סטיב קופל, אמר, "יש לו חוזה לעוד שנה וחצי בקבוצה, ואין לנו שום כוונה לשחררו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully