וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין ללא הפסקה

נתיב נחמני

14.1.2008 / 20:34

5 שנות מאסר נגזרו על נשאד מלחם, שתקף חייל ושוטר, וניסה לחטוף את נשקם. במהלך השחזור ניסה לחנוק צלם. והכל ב-24 שעות

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) חמש שנות מאסר על נשאד מלחם, שתקף חייל, ניסה לחטוף את נשקו, תקף שוטר וניסה לחטוף גם את נשקו. בנוסף, בזמן השחזור שערכה המשטרה חנק את אחד השוטרים, והכל ב-24 שעות.

מגזר דינו של העבריין הנמרץ עולה, כי לפני כחצי שנה תקף חייל שעמד בתחנת ההסעה בצומת כרכור. מלחם היכה אותו באגרופים והשכיב אותו על מכסה מנוע של רכב שעמד במקום, תוך שהוא מכה אותו בראשו. כשהחייל נפל ארצה מעוצמת המכות, ניסה למשוך ממנו את רובה ה-M16 שהיה ברשותו.

במהלך המאבק נקרעה רצועת הנשק של החייל, מלחם תפס את הנשק וכיוון אותו לעבר החייל. האחרון גילה תושייה והצליח להתגבר על תוקפו ואף להבריחו. כתוצאה מהמאבק בין השניים, החייל נפצע בכל חלקי גופו ונזקק לאשפוז.

למחרת נעצר מלחם, ובמהלך חקירתו תקף את השוטר רונן דוד, נצמד אליו וניסה לשלוף את אקדחו האישי מנרתיק החגורה. דוד ושוטר נוסף הצליחו להשתלט עליו ולכבול אותו למקום. אך בכך לא הסתיים יום הפורענות של מלחם.

באותו היום, במסגרת החקירה, הוצא חוטף הנשקים לזירת אירוע תקיפת החייל לצורך שחזור. בעודו יושב מאחור ברכב המשטרה, התנפל מלחם על השוטר יאיר חרזי, שישב במושב הקדמי, וחנק אותו תוך שהוא אומר: "אתה רוצה לצלם אותי?". חזרי ספג חבלות קלות בצווארו ויחד עם שאר השוטרים ברכב השתלט על הנאשם.

מלחם הודה בכל המיוחס לו, ובמסגרת עסקת טיעון גזרה עליו שופטת המחוזי צילה קינן חמש שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully