וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ניקולא סרקוזי התחתן בחשאי?

שי אילן

14.1.2008 / 20:27

עיתון צרפתי דיווח שהנשיא וחברתו קרלה ברוני נישאו בארמון האליזה. דובר האליזה לא מאשר את הידיעה אך גם לא מכחיש

ניקולא סרקוזי מוסיף להגיע לכותרות כסלב, ולא כמדינאי. היום נפוצו שמועות בעיתונות הצרפתית לפיהן סרקוזי התחתן בחשאי עם חברתו קרלה ברוני. לדברי העיתון "ל'אסט רפובליקן", שציטט מקור שהיה נוכח בטקס החתונה, השניים נישאו בארמון האליזה. דובר של ארמון האליזה אמר שהדיווח "נוגע לחייו הפרטיים של סרקוזי", אך לא הכחיש. לפני כשבוע אמר סרקוזי שאם יתחתן עם חברתו, יתכן שהתקשורת לא תדע על האירוע. על פי השמועות המוקדמות, השניים התכוונו להתחתן ב-8 או 9 בפברואר.

כל הסימנים המוקדמים מעידים על כך שהשניים התכוונו להתחתן. על אצבעה של ברוני הופיעה טבעת יהלום שעל פי השמועות הייתה מתנת אירושים. אימה של קרלה, מריה טדסקי ברוני אמרה לעיתונות שסרקוזי ביקש את ידה של ביתה. היא לא סירבה.

זוהי תקופה סוערת במיוחד בעבור ניקולא סרקוזי. אחרי צילומי הקריוקי הטלוויזיוני בו השתתף לאחרונה שנפוצו היום בעולם, היום הופץ בחנויות ספר על פי שיחות עם אישתו ססיליה. זאת לאחר שהיא לא הצליחה למנוע את הפרסום באמצעות בית משפט. בשיחות שערכה עם עיתונאית שססיליה סרקוזי חשבה לחברתה, היא מציירת את בעלה לשעבר באור בלתי מחמיא ביותר. סרקוזי מתואר בפיה כקמצן, פלרטטן שאינו אוהב איש מלבד את עצמו. צרפת ממתינה עכשיו לראות אם האיטלקייה היפהפייה תצליח להבקיע את השריון של מי שמתואר כאגואיסט שאי אפשר לסמוך עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully