וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: המו"מ עם הפלסטינים אינו ויתור

14.1.2008 / 17:31

בדיון לפני הצבעת אי אמון בממשלה, אמרה שרת החוץ, כי הקיפאון במו"מ לא משרת את ישראל. הבוקר דנו צוותי המו"מ בנושאי הליבה

ערוץ הכנסת

"הקיפאון במשא ומתן אינו משרת את מדינת ישראל. ואני לא רואה בו סוג של ויתור", כך אמרה הערב (שני) שרת החוץ ציפי לבני בדיון על הצעת אי אמון של הממשלה מטעם סיעת הליכוד. עם זאת, הסכימה לבני, כי המשא ומתן הנוכחי לא יפתור את הטרור בעזה.

הבוקר דנו צוותי המשא ומתן הישראלי והפלסטיני לראשונה בנושאי הליבה: סוגיית הפליטים, עתיד ירושלים והגבולות העתידיים. בסיום הפגישה שנערכה בירושלים אמר ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני אבו עלא כי אכן התקיימו דיונים בסוגיות הליבה ושהשיחות נערכו ברוח טובה. ראש צוות המו"מ הישראלי ציפי לבני אמרה לפני הפגישה כי המשא ומתן "צריך להתנהל בשקט, כדי לא לגרום להעלאת הציפיות, לאכזבה ולאלימות".

השר לעניינים אסטרטגיים ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, אמר הבוקר בתגובה, כי ימסור את החלטתו בסוגיית הישארותה של מפלגתו בקואליציה ביום רביעי. בסביבת ישראל ביתנו גוברות ההערכות כי ליברמן יודיע על סיום השותפות עם קדימה. ליברמן ייפגש מחר עם ראש הממשלה אהוד אולמרט, ולאחר מכן ייכנס ישיבת מזכירות ישראל ביתנו כדי להגיע להחלטה.

ליברמן, כמו גם חבריו לסיעה, הצהירו בתקופה האחרונה כי יפרשו מהממשלה במידה והמשא ומתן המדיני עם הרשות הפלסטינית יעסוק בסוגיות הליבה. "זה קוו אדום בשבילנו", אמר ליברמן בכמה הזדמנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully