וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מאסרי עולם לרוצח הקשישות מהצפון

קובי מנדל

14.1.2008 / 13:54

רוני פרץ נכנס לבתי קשישים, תקף ושדד אותם - 2 מקרי שוד הסתיימו ברצח, 2 בפציעות. "הנאשם חבל בקורבנותיו כמעשה שטן"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) בצהריים שני מאסרי עולם מצטברים על רוני פרץ, תושב קרית אתא בן 41, שרצח בתחילת השנה שתי קשישות במהלך שוד ותקף קשישים נוספים. בנוסף, נגזרו עליו עוד 20 שנות מאסר מצטברות, בשל העבירות האחרות. פרץ הורשע לפני כשבועיים בשני מעשי רצח, שוד וגרימת חבלות בנסיבות מחמירות.

השופטים כתבו בגזר הדין, כי "לא בכל יום אנו נתקלים בפשעים חמורים כפשעיו של הנאשם שבפנינו, אשר כמעשה שטן חבל בקורבנותיו, לא רק עד זוב דם, אלא עד אשר נפחו את נשמתן תחת ידיו המגואלות בדמן".

על פי פסק הדין, לפחות בארבעה מקרים שונים פרץ התחזה לדוור על מנת להכנס לבתי הקשישים. אז תקף אותם, איים עליהם בסכין, כפת אותם והותיר אותם פצועים בביתם. פרץ שדד מהקשישים תכשיטים וסכומי כסף קטנים.

בשניים מהמקרים הסתיים השוד ברצח של פרידה ויזל, בת 89, וילנה נאובמיקין, בת 81, שנחנקו למוות. בשני מקרים נוספים התקיפה הביאה לפציעתם החמורה של חורסי קורמולוקוס, בת 93, ושל היינריך יצחק, בן 85. כל המקרים אירעו בשנת 2005.

השופטים מתחו בגזר הדין ביקורת נוקבת על הנאשם, על שלא לקח אחריות על מעשיו ולא הביע חרטה. פרץ כפר בהאשמות שיוחסו לו, וטען כי המשטרה חילצה ממנו הודאות בתום חקירות מתישות, והשתילה ראיות בזירות הפשע. המשטרה הפריכה את טענותיו, וקורבנו היינריך יצחק העיד נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully