וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים שכולים לברק: התפטר אחרי וינוגרד

ספי קרופסקי

14.1.2008 / 12:42

ההורים ביקשו ממנו לחתום על הצהרה שיפרוש מהממשלה עם פרסום הדו"ח. ברק השיב: דבריכם מותירים עקבות, אך ההחלטה תתקבל לאחר פרסום הדו"ח

שר הביטחון אהוד ברק אמר היום (שני) לנציגי המשפחות השכולות, הקוראות לו לפרוש מהממשלה עם פרסום דו"ח וינוגרד כי "דבריכם מותירים עקבות ברורים, אבל את ההחלטה הסופית אקבל לאחר פרסום הדו"ח".

במהלך הפגישה שנערכה בירושלים הציגו נציגי המשפחות לברק מסמך לפיו הוא מצהיר כי יפרוש מהממשלה עם פרסום הדו"ח, וביקשו כי יחתום עליו. ברק ענה לנוכחים כי הוא מכבד את הבקשה, ויודע כי המאבק שלהם הוא א-פוליטי, ונועד לשפר את איכות המנהיגות בישראל.

אחד מנציגי המשפחות, דוד איינהורן, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "לא ציפינו מברק שיאמר שהוא מבטיח להתפטר, אבל כן ציפינו שדברינו יותירו רושם חזק". לפי איינהורן, מטרה זו הושגה במהלך הפגישה. "ביקשנו ממנו שייקח אחריות כפי שלקח בעבר", הוסיף.

כמו כן, השמיעו נציגי פורום ההורים השכולים ביקורת קשה על ראש הממשלה אהוד אולמרט. לפיהם, "בניגוד לראש הממשלה שמסרב אפילו להיפגש איתנו, לפחות שר הביטחון מוכן ומזומן", אמרו.

בשבוע הבא מתכנן הפורום לפרסם דו"ח אלטרנטיבי משלו לאירועי מלחמת לבנון השנייה. "בניגוד לדו"ח של ועדת חוץ וביטחון שהפיל את הכל על הצבא, ודו"ח וינוגרד שמוגבל גם כן, הדו"ח שלנו יתייחס לכל הנקודות החשובות", אמרו ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully